вівторок, 31 січня 2017 р.

Новинки-покупки січня

Січень виявився досить щедрим на покупки і обновки в косметичному і не тільки плані.
So, поїхали :)

Почну з виграшів :) мені кілька разів посміхнулась удача, хоча до цього я ще не вигравала.
У Люди-Бусінки був гівевей, і тепер у мене є ось такий чудовий кондиціонер для волосся Keratin Pro від Creightons. Дякую, Людочко :)

У Вікторії з Краса - добра сила проходив творчий конкурс, і тепер у мене є три чудові засоби для волосся: кондиціонер Keratin Pro від Creightons, шампунь та кондиціонер для вирівнювання волосся No More Frizz від Creightons. Вікторіє, дякую!

Таким чином, у мене подвійна можливість познайомитися з цим брендом :)

Тепер про подаруночки.
   Шампунь та бальзам для волосся Pantene серія Густі та міцні. Цікаво буде спробувати такий варіант, я з Пантін не знайома взагалі.

   Сіль для ванни Желана. Люблю сольки :)
   Рідке мило Диня, Вкусные Секреты. Потрібна річ, діти мої вимилюють таке швидко. Була ще етикетка - кудись зникла, поки я зібралась фоткати...
   Набір Spaa. Піна для ванни, скраб для тіла та мочалка-сітка. Теж завжди потрібна річ.

   Бальзам для губ EOS Грейпфрут. Це для мене відкриття і нові грані. Не Біодермою єдиною :)
   Бальзам для губ Кармекс Полуниця. Славнозвісний скрізь і всюди. А от я ще не пробувала його.

   Рідка матова помада Chanel Rouge Allure Ink у відтінку 142 Creatif. Це моя перша матова помада :) а мода вже вирішила змінити напрямок :)
   Туш для вій Estee Lauder Sumptuos Extreme. Захотілось спробувати іншу туш від Есті Лаудер.
За цими двома пунктами скажу так: я вибрала, а чоловік оплатив :) я не люблю в таких випадках сюрпризів, бо я й сама не знаю, що мені сподобається, поки це не побачу.

   І ще одна величезна хоілка збулася. Раніше я читала книжки на смартфоні, але програма перестала мене влаштовувати І ось я зовсім неочікувано зі словами "а у мене для тебе сюрприз" отримала Pocket Book.

І наостанок про мої придбання - як косметичні, так і не косметичні, але не менш цікаві.
   Грязі Натуральні та Антицелюлітні від Ельфи із серії Salon SPA (антицелюлітні я сплутала з простими, аж вдома вже побачила, ну спробую :) хіба що на фейсик не покладу у якості маски).
   Грязь мінеральна слов'янська від Lac Sante - відеречко на 1кг :)
Я люблю дуже грязі на все тіло. Останнім часом активніше почала їх робити.

В магазинчику Ельфи я також придбала:
   Шампунь та маску для волосся Dr.Sante із серії Кератин. Хотіла порівняти з однойменною серією в Ейвон - так що чекайте пост :)
   Баттер для тіла Апельсин та Манго від Fresh Juice, Ельфа. Давно хотіла спробувати їх баттери.

Не змогла пройти цього разу повз польську косметику, з якою раніше у мене не склалось особливої дружби.
   Пілінг-паста Листя мануки від Ziaja. На основі зеленої глини - мене це зацікавило.
   Гель проти набряків під очима від Ziaja. Вирішила спробувати його, бо й досі не підібрала собі засобу під очі.
   Пілінг на основі морських водоростей від Ziaja. 30+ :) саме так, саме цей пунктик привернув мою увагу :)

   Дуже люблю американський бренд Freeman. І вже з'явилась потреба в масках для обличчя, оскільки мої вже підійшли до кінця. Тому маю дві масочки:
   - Diamond Mineral Rinse Mask.
   - Avocado Oatmeal Clay Mask.
   Також читала чимало позитивних відгуків на косметику ЧистоТіл. Вирішила познайомитися - для першого разу вибрала Відновлюючу гіалуронову сироватку (а прийшла сировОтка відновлююча гИалуронова - далі, вибачте, не змогла читати, ЧистоТіл жгьот, але продукт юзатиму, звісно).

   З дургого заходу в Ельфу я маю Молочко для інтимної гігієни Femme Intime від Dr.Sante. Люблю їх продукцію :)
   Зазвичай я не показую зубні пасти, але ці вирішила показати: Miswak та Miswak Gold від Dabur (Арабські Емірати). Я іноді люблю брати арабську косметику. Місвак - це натуральна зубна щітка, яка робиться з гілочок дерева аль арак методом розжовування. А ці пасти містят екстракт цього дерева.

Внєзапнєнько мені захотілось спробувати лаки Ріммель - той порив навіть не пояснити логічно. Таким чином, у мене опинились два екземплярчики:
   - Rimmel 321 It`s the cherry on top - гарнюня стигла вишенька, вже я встигла його затестити.
   - Rimmel 510 Euphoria - дуже схожий на Chanel Rose Moir (хоча спершу я чомусь сплутала його з Paradoxal), ліловий з рожевими перламутровими переливами.
Більше всього підкупило, що сохнуть вони за 60 секунд.
Тест пройдено на ура, буду брати ще.

   Невеличке і дуже ніжне кольє Цвіт сакури. Як тільки побачила його - дуже вже запам'яталось. До таких речей я прискіплива-прискіплива насправді.

   Led-кліпса на телефон. Фото робила при закритих шторах, аби передати всю суть цього цікавого девайсу.
Девайс має три режими світла, працює від двох мізинчикових батарейок і світить крихітними лед-лампами (їх видно на фото). Таким чином, світло на предмет подається розсіяним і при цьому можна регулювати яскравість.
Ідею піддивилась у чудової пані Тані Марченко.

Хто дочитав - тому велика подяка :)
Хтось щось пробував із цього вже?