четвер, 26 січня 2017 р.

Ретинолово-гліколієвий 25% пілінг ручної роботи

Кислотні пілінги вважаю дуже потрібними для оновлення шкіри.

Сьогодні я хочу розповісти про чудовий ретинолово-гліколієвий пілінг 25% ручної роботи.
20% гліколієвої кислоти, 5% ретинолу, рН 2,9.


На жаль, укрпошта підвела при доставці мого замовлення.
Пляшечка з пілінгом була запакована у гарний паперовий пакетик з бантиком та інструкцією.
Проте пошта так трясла мою посилочку, що пілінг трішки пролився - і пакетик, і інструкція, й етикетка намокли.
Укрпошта, не можна такою бути!

Приступаємо до процедури пілінгу. Опишу кілька цікавих моментів.
Момент 1. Очищувати шкіру перед пілінгом треба гідрофільною олійкою, молочком, міцеляркою. Але не тим, що милиться - інакше відбудеться реакція нейтралізації.
Момент 2. Можна і треба використовувати скраб перед пілінгом. Хоча я зазвичай лінуюсь.
Момент 3. Пілінг добре наносити кількома шарами. Тобто, не один і все. А нанести, дати трішки підсохнути - і ще один шар. Я наношу 3 шари.
Момент 4. Наносити можна ватною паличкою (неекономно), ватним диском (ще неекономніше), синтетичним пензликом (теж неекономно). Я наношу піпеткою (на фото) і далі розподіляю пальцями.
Момент 5. Починати витримувати від 2-3 хвилин і доводити до 10. Проте, я тримаю 20. Моя шкіра звикша.
Момент 6. Змивати пілінг потрібно теплуватою водою. Або ромашковим відваром. Можна також розчином соди.
Момент 7. Наносити пантенол маскою. Або гель алое. Або заспокійливу масочку.
Момент 8. Зволожувати. Гіалуронова кислота - то найкращий варіант, як на мене.
Момент 9. Лише нагадую - обов'язково спф. Ну і що, що зараз зима.


Тепер про сам пілінг.
Консистенція - водичка. Але липка водичка.
Колір - мутний жовтуватий.
Запах - кислий різкуватий, хімічний (капітан очевидність). Але після нанесення майже вивітрюється.

Спершу набираю потрібну кількість у цільний ковпачок (від тоніка-спрею).
Я наношу по половині піпетки на лоб, на обидві щоки і на ніс+підборддя. І так тричі.

На третій день отримую дрібнеченьке лущення на підборідді, але воно непомітне.
Шкіра гарно оновлюється, підтягується, трішки омолоджується, освітлюється звісно. Оживає.
Якщо чесно, цей пілінг подобається мені більше, ніж пілінг від Холі Ленд.
Як приємний бонус - у мене після нього нарешті почали рости брівки, а я як їх тільки не просила різними олійками :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.