четвер, 3 листопада 2016 р.

Відновлююча емульсія Snail Repairing від Secret Key

Про сироватку-есенцію - сестричку сьогоднішньої героїні посту - я вже писала. Дуже її люблю. Тому й вирішила спробувати ще й такий продукт

Secret Key Snail+EGF Repairing Emulsion - відновлююча емульсія з екстрактом равлика та епідерміальним фактором росту EGF.
Про властивості равлика вже писала.
EGF - поліпептид, уповільнює старіння, стимулює активність та ріст клітин шкіри, сприяє оновленню клітин епідермісу, робить шкіру еластичною та пружною.
Також містить різні олії та екстракти.
Виробник заявляє, що емульсія надає шкірі м'якості, гладкості, підсилює ефективність інших засобів. Проникає глибоко в шкіру, освіжує і вирівнює тон.

Я використовую цю емульсію у вечірньому догляді.
Консистенція - не текуча, гелеподібна. Колір білий напівпрозорий. Аромат легкий, приємний.
Наноситься рівномірно - потрібно наносити м'якими постукуючими рухами, вбивати в шкіру. Але вбирається шкірою довгувато. Лишає злегка липкуватий слід після себе.
У мене вона є останнім етапом вечірнього догляду.

Якщо чесно, я її трохи не зрозуміла. Так, шкіра після неї м'яка. І все. А чекала якогось "вау", особливо після сироватки.
На зморшки щось вона не дуже активно впливає. Чи то у мене нема тих зморшок, а я собі придумую? :)
Буду думати, що вона все ж уповільнює старіння і стимулює регенерацію клітин.
Об'єм великий - 150мл. Вистачить надовго.

П.С. Послухайши порад щодо кількості нанесення, я її зменшила. І о чудо! Липкого сліду не лишається :)

П.П.С. Я зменшила кількість засобів у вечірньому догляді взагалі. Ця емульсія є чудовим засобом, якому не потрібні додаткові креми і тиди.

2 коментарі:

  1. Обожаю средства с улиточной эмульсией - просто находка для нашей кожи!
    http://fashionbarukraine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.