середу, 30 листопада 2016 р.

Новинки-покупки листопада

Листопад несподівано для мене самої став дуже активним на обновки.

Я поповнила полички дитячими книгами. Гоголя сама із задоволенням ось перечитую.

Відвідавши нового майстра-перукаря, я побачила нові засоби - і звісно я їх вже хочу випробувати. У мене з'явилися Маска-спрей Миттєве відновлення та Двофазний кондиціонер Термозахист+захист кольору від PROFIStyle:

Також я давненько подумувала про два цікаві засоби для шкіри навколо очей від Lac Sante: Укріплююча маска та Поживна маска:

Прочитала пост у Віри про Ретинолово-гліколієвий пілінг для обличчя ручної роботи - вирішила його спробувати. Вже прийшов час для пілінгів і я щось підбирала (тільки вже не від Холі Ленд):
На жаль, на превеликий жаль, Укрпошта підвела своїм сервісом і нещадним перекиданням моєї посилочки, тому пілінг приїхав трохи мокрим, що видно на етикетці (а там ще був  чудовий пакетик-пакуночок і ще інструкція до пілінгу - теж мокре). Не респект Укрпошті аж ніяк :(

На роботу я придбала мої улюблені Карпатські чаї. Найбільше мені тут подобаються Ожина, Журавлина, Суниця і Вишня :)

А додому - мелену каву Ferrara і Несквік дітворі (хоча я й сама із задоволення його люблю з молочком та маршмеллоу):
Таку каву мелену я взяла вперше, а от в зернах добре її знаю (на роботі) і вона мені подобається.

А ще я аж повернулась у дитинство :) взяла дітям блок жувальних гумок Love is  :)
Ну я їх теж іноді тягаю :) надуваємо з чоловіком бульбашки - хто більшу :)

І новий палантин спокійного бежевого кольору. Теж випадково :)

Не могла пройти повз каталог Ейвон.
   Шампунь-ополіскувач 2в1 Здорове волосся з чоловічої серії. Волосся мого чоловіка дуже чутливе до шампунів. Це другий, окрім Амвеївського від лупи, який йому підійшов (тільки до Амвеївського, певно, вже звикання). Я й сама ним одного рзу помила, бо довелось - чудова річ насправді.
   Дитячі шампуні-кондиціонери Веселе яблучко та Бадьора слива. Ще не брала їх, але вирішила спробувати.
   Мій улюблений ополіскувач із серії Миттєве відновлення з кератином. Я не знаю, яка це банка за рахунком. Мені подобається, мені підходить.
І ще трішки Ейвону:
   Помада Золоті іскри із серії Color Trend. Я брала цю помаду доньці. Але спробувала сама - коротше, буду у неї іноді тягати :) на бальзам вона лягає шикарно.
   Помада Квітковий мед із серії Невагомість. Я довго думала, тестуючи пробник, і вирішила, що хочу повнорозмірну помаду. Вона варта уваги.
   Парфум Luck. Чесно кажучи, я зовсім не фанат парфумів Ейвон, от взагалі. Але цей аромат я почула випадково, і він настільки мені сподобався, що я вирішила його взяти.
   Захисний бальзам для губ з маслом ши та олією мигдалю із різдвяної серії Care. Я зовсім забула про цей бальзам. Я брала його минулого року, і він мене мегавразив - він нічим не поступається досить недешевим Avene та Caudalie.

І ще два продукти, один з яких я побачила у пості Ані: Засіб для догляду за шкірою обличчя та Засіб для догляду за тілом від Mirelin:

Не плануючи заходити на виставку меду, я все ж зайшла :)
Вдома з'явився квітковий пилок. Будемо укріплювати імунітет:

26 коментарів:

  1. Отличные приобретения!))
    Помню, в детстве, когда папа принёс мне целый блог Love is... я от радости чуть ли до потолка не прыгала))) И потом ещё коробочку хранила и в ней фантики из под этих жвачек:))
    Ещё кофе и чай заинтересовали! Люблю оба напитка, беру названия на заметку, буду пробовать, зима обещает быть длинной, надо будет согреваться:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. певно, я от теж більше всього жуйкам радуюсь :)
      чаї клбові дуже, скоро знову треба поповнювати запаси знову :)

      Видалити
  2. Палантин красивый! С обновками) Мы Несквик тоже любим:)

    ВідповістиВидалити
  3. С пополнениями тебя. Карпатские чаи и мои любимые)

    ВідповістиВидалити
  4. Я такий чай теж люблю! Всі покупки гарні! Нехай приносять задоволення!

    ВідповістиВидалити
  5. Гарні покупки) особливо зацікавили засоби для зони навколо очей та пілінг) дуже цікаво буде прочитати враження від них)

    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
  6. Уютные и теплые покупочки :) Палантин чудесный!

    ВідповістиВидалити
  7. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. З обновками)) Love is - я й не знала, що їх досі випускають!

    ВідповістиВидалити
  9. З придбаннячками! Все таке класне!
    А Love is такі ж смачні, як і в дитинстві? ☺

    ВідповістиВидалити
  10. какие классные покупки!
    ааа, где продается жвачка Love is???? я тоже хочу блок, нет, два))) обожаю их))
    Очень понравился палантин, красивый цвет, и очень универсальный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :)
      ці жуйки продають в невеличких магазинчиках або кіосках :)
      палантинчик я зараз не знімаю :) спонтанна покупка, але вже улюблена річ

      Видалити
  11. Мне как то супруг пару лет назад на день Св. Валентина подарил блок Лав ис. Приятно так мы целый вечер разворачивали и читали друг другу вкладыши))

    ВідповістиВидалити
  12. Хочу теж блок таких гумок, це ж чудово! Просто повернення у дитинство, це прекрасно!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.