середу, 23 листопада 2016 р.

Зволожувальна маска для обличчя з екстрактом асаї від Avon

Знайомлячись з косметикою Ейвон потихеньку, я нарешті дійшла до масок для обличчя.
Ок. Почну зі зволожувальної.
Я вирішила вибрати із серії Планет Спа.
Вибір мій пав на маску з екстрактом асаї із серії Скарби Бразилії.
Що ж то за асая така цікава?
А воно правильно називається асаї.
То є пальма. Росте в Бразилії (капітан очевидність).
Супер оксидант і багато похвальних слів.

Тепер про маску.
Виробник пише: пом'якшувальна та освіжаюча маска повертає шкірі сяйво і сприяє збереженню свіжості та молодості шкіри. Густо нанести на чисту шкіру. Через 10хв видалити надлишки і вимити шкіру водою. Використовувати 1-2 рази на тиждень.


Колір - прозорий фіолетовий.
Запах - ягідний, трішки з кислинкою, несильний. Прикольний насправді.
На цьому всі позитивності цієї маски закінчилися.
Як на мене, вона не робить нічогісінько.
Має легкий розігріваючий ефект. Читала, що декому вона ще й пече шкіру. Мені лише щипає трохи часу після нанесення. Проте, для мене не проблема.
А от змити цю липко-слизьку субстанцію досить важко. Руками - просто нереально. Спонжиками - так, проте і самі спонжики ще треба постаратися відмити від маски.

Фейл? Однозначний і повний фейл.

17 коментарів:

  1. Жаль, что маска с такой красивой и яркой текстурой оказалась бесполезной! Спасибо за обзор) Буду иметь в виду!
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. проте, є на неї і хороші відгуки (точно знаю, бо читала вчора :))

      Видалити
  2. Ех, для мене марка насправді залишилась в спогадах, як та перша косметика,яку мали всі в класі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я зараз для себе деякі продукти відкриваю - і дивуюсь якості

      Видалити
  3. Такий колір яскравий) Шкода, що безглузда маска...
    Я вже давно не користувалась ейвоновськими масочками.

    ВідповістиВидалити
  4. Шкода що враження від цієї маски не дуже приємні( У мене з нею дуже добре склалось, от прямий приклад що одному добре, то іншому не дуже(

    ВідповістиВидалити
  5. На вид очень мило смотрится. Но я бы не хотела красивую, но бесполезную маску(

    ВідповістиВидалити
  6. О, теж маю цю масочку! Дуже люблю її за колір, запах і дію. На мені вона чудово працює, зволожує на ура! Дуже прикро, що у тебе з нею не склалося((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я починаю думати, що вона добре працює на молодій шкірі...

      Видалити
  7. Я більше глиняні маски люблю) Як жаль, що ця зовсім не підійшла(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, глиняні я теж дуже люблю :)
      але хотілось зволожувальну також мати

      Видалити
  8. Жаль, что маска не оправдала надежд, а выглядит очень соблазнительно.

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.