суботу, 19 листопада 2016 р.

14 днів української музики. День 6.

Не втомились? Тоді продовжуємо далі.
Сьогодні субота. Мені захотілось згадати стареньку добру Піккардійську Терцію.
Вокальна акапельна формація. Взагалі без музики.
Була утворена у Львові у 1992 році - тобто, їм уже 24 роки!
Їх жанр - фольк.
(фото з інету)

Що ж у моїй добірці сьогодні? Всього потрошку.

1. Звісно, першим тільки Старенький Трамвай, ще зі школи його пам'ятаю - саме з нього почалось моє знайомство з цією формацією.

2. Нехай і холод і вітри.

3. І пісня, що рве серце на шматки - Пливе кача по тисині. Ви знаєте, до яких подій вона була написана.

На такі сумній ноті я завершу.

6 коментарів:

  1. Які мужчинчики!
    Думаю, звідки вони мені "знайомі"? Виявляється, менше місяця тому в місті, де я зараз живу був їхній концерт! І я кожного дня бачила ті афіші.

    ВідповістиВидалити
  2. Обожнюю їх)) А ще не моуж не похвалитися - цього літа вони заспівали мій текст)) Точніше, велосипедну варіацію на пісню про "сядеш у поїзд...")

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.