середу, 9 листопада 2016 р.

Як я вперше замовляла прикраси ручної роботи

Чесно, замовляла я ці прикраси ще рік тому, але я не можу не розповісти про них тут.

Я довго намагалася підібрати щось тематичне і гарне під вишиванки. Але ось все якось було не те.
І одного разу зовсім випадково я побачила на фуйсбуці неймовірну красу. Дівчата плетуть її - красу цю саму - самі, кропітливо і з душею. Мені дуже сподобалась ця задумка, я вирішила замовити намисто з браслетиком, а сережечки у стилі Діор йшли бонусом. До цього я таких прикрас не носила навіть :)

І ось через тиждень після замовлення очікувань мені прийшла заповітна коробочка:

І до неї милий подаруночок - печиво з передбаченнями :) діти оцінили :) а я приємно здивована :)


Відкриваю:

Це сережки, браслетик і два пучки намиста (можна носити одразу два, можна один):

Ну й на мені, звісно, але прошу зауважити, що фото - річної давнини, зараз моє волосся дещо довше :)
Можна закрутити його джгутиком, буде дуже цікаво:

20 коментарів:

  1. Привіт!
    Дякую за візит) підписалася навзаєм і читатиму)
    Прикраси цікавезні. Я дуже люблю етнічні мотиви і багато-багато намиста, тому такі образи - просто вау)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) не проти на ти? :)
      дуже цікавий твій блог, я там просто зависла :)
      я після цього намиста по-іншому тепер дивлюсь на подібне. а дівчата, у яких я замовляла, виробляють дуже багато всього цікавого - очі розбігаються

      Видалити
    2. Так, звичайно) Я зазвичай з блогерами на ти переходжу доволі швидко)
      Рада, що зацікавила! І завжди рада гостям)

      Ох, в мене певний час була просто манія на хенд-мейд сережки - колекція зібралася солідна. Зараз якось трішки відпустило)

      Видалити
    3. Це ж таке :) як щось вже дійсно сподобається - то надовго :)

      Видалити
  2. Очень красивые украшения! И фото в вышиванке великолепно. Вам очень идет короткая стрижка))

    ВідповістиВидалити
  3. Яке класне кольє! І вишиванка просто чудова! В мене досі немає гарної. Є лише кілька футболок, які я сама вишивала, але то не те.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) з білою вишивкою - то просто вишиванка (купували в Яремчі, підбирали з чоловіком парні). а з червоною вишивкою - то сукня, проста дуже, але тим мені і сподобалась (також в Яремчі).
      Аня, ти знаєш, для мене якщо сама вишиваєш - то дуже круто, набагато крутіше ось таких готових, хоч і ручної роботи.

      Видалити
  4. Класний національний аутфіт, дуже Вам личить!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже красиве намисто! Прям дуууже!
    P.S. ну от, тепер і про мене система думає, що я робот))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я не втрималась і замовила його :)
      п.с. мені система спершу просто давала натиснути "я не робот", а потім ще й підсунула картинки вибирати для підтвердження :)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.