суботу, 5 листопада 2016 р.

Новий автор на книжковій поличці - Наталія Щерба

Наталія Щерба - ну я навіть і не знаю, чий автор :) народилась в Білорусії, жила деякий час в Росії, зараз живе в Івано-Франківську і багато подорожує. Псевдонім Vasilisa.

Знайомство з її творчістю трапилось зовсім випадково - доньці на один день народження подарували три з її шести книг Часодії. Ми почали читати разом - і я втягнулась, мені дуже сподобалось.
Стиль атора - фентезі, дитячо-підліткова література (любителі ГарріПоттера/Хоббіта оцінять).


Часодії - це серія з шести книг. Проста дівчинка Василина неочікувано взнає, що її батько - чарівник з іншого світу, Ефлари (що там батько, мама у неї крутіша, а про бабусю взагалі мовчу :) але про них вона взнає пізніше). Василина розкриває в свобі багато нового та цікавого, чим дуже дивує інших. Ефлара опиняється у небезпеці і її потрібно рятувати. А рятувати доводиться в умовах підтупних ігор цих самих "інших" - хитрих та сильних магів, духів, фей.

Коротше, сага дійно захоплює своїми сюжетними поворотами. Читається легко.

Після Часодіїв мені стало цікаво поспілкуватися з автором.
Я вам скажу, ну дуже цікава людина! Наталія з дитинства любить бойове мистецтво у-шу (улюблена зброя меч дао, шест та бойове віяло). Багато подорожує (це я повторююсь, але то є так :)), особливо любить гори, походи.

А ще у Наталії вийшла перевидана трилогія Чародол. Як вона сама каже: "Можна сказати, що ця книга росла разом зі мною як автором, адже я переписувала її чотири рази. І тепер дуже рада, що нарешті історія про карпатську відьму Каве має правильну фому та зміст". І ось як після такого не купити книги? :)


Нууу... Чородол - це для доросліших читачів Часодіїв :) є там кілька пікантних моментів :) потримаю трохи, поки донька підросте - років до 16 :)
Історія про дівчину, яка ні сном ні духом про те, що неї взагалі є прабабка. І в один прекрасний момень її життя змінюється - прабабка заповідає їй шкатулку... з браслетом... з чаклунською силою на додачу... в Карпатах! Ну все, пригоди на п'яту точку забезпечені :)
Читається на одному диханні. Описи Карпат так затягують, що навіть хто там не бував жодного разу - одразу хоче побувати. А оскільки я дуже люблю ці гори, то я з величезним задоволенням читала і одразу уявляла все, що відбувається у книзі.

Тепер ці книги заслужено стоять поряд з Гаррі Поттером :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.