пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Перезапуск 2017. Квітень: 30 днів включеності. Дні 1-7

Вітаннячка!

Березень закінчився, звіти за нього можна почитати ⇨перший, ⇨другий, ⇨третій і ⇨четвертий.
Почався квітень - і починаємо новий квітневий виток Перезапуску :)
("квітневий виток" є лінком на челендж автора)

День 1. Працювати над своєю великою метою щодня. Для цього добре виділити певний час у графіку. Наприклад, щодня з 20:00 до 21:00 присвячувати час вашому персональному проекту.
У мене кілька великих мет? метей? хто знає, як правильно? (це по типу слова "дупло" - дупел? дуплей? дуплів?). Взнаєте - скажіть, будь ласка, давно задаюсь цим питанням.
Так от, у мене кілька великих цілей. Признаюсь, я не багато часу їм приділяю, хотілось би більше. Для блогу я виділяю час. Для спорту теж виділяю час. Не вистачає часу для курсів. І ще дуже хотілось би приділяти більше цього самого часу дітям.
Я працюватиму над цим.
В процесі.

День 2. Знайти ментора, вчителя або рольову модель як джерело для натхнення.
Натхнення може бути різне. У мене їх кілька.
Натхнення з кулінарії - моя подруга із золотими руками.
Натхнення зі спорту - моя племінниця-пілоністка, моя хороша знайома боді-фітнес - це взагалі приклади впертості в хорошому сенсі цього слова.
Натхнення в роботі - це розуміння того, скільки я ще не знаю.
Натхнення в макіяжі - Блискітка з її неймовірними ідеями 👀
Думаю, завдання цього дня мало на меті трішки інше, але я не можу уособити всі аспекти в одному образі.
Сподіваюсь, що виконано.

День 3. Почати тиждень без цукру.
Це вже мій третій підряд тиждень без цукру :)
Я люблю такі челенджі, але вони особисті, я не афішую їх. Хіба що можу співробітників підключати :)
Виконано.

День 4. Вирушити на ранкову пробіжку.
Мені це важко. Я бігаю увечері. Так мій організм краще приймає навантаження.
Спершу думала виконати завдання. Але півтора роки досвіду ранкового навантаження нагадали мені, що не варто - потім цілий день я втомлена. Єдине, що мені добре зранку йде - то плавання.
Не виконано.

День 5. Обмінятися з друзями хорошими книжковими новинками.
У мене з новинок тільки Гаррі Поттер і прокляте дитя. Хоча, певно, це вже не новинка...
Взагалі книги читаю в електронному вигляді. Навіть був випадок: зі школи дуже сподобалась сага Володимира Малика "Таємний посол". Років з 5 тому замовила книги в інеті, мені їх доставили, я щаслива - скачала на телефон і прочитала :)
Тому я навіть не знаю, як виконати це завдання. ГП я давала читати :) чи можна то вважати виконаним?
п.с. Сьогодні зранку сіяла салат на грядочці - а поряд розквітала абрикоска:

День 6. Організувати вечірку без особливої причини і запросити друзів.
Вечірка в четвер?
Друзів не запрошую, бо син захворів. Єдиними нашими гостями були лікарі з швидкої.
Не виконано.

День 7. Говорити “так” новим можливостям.
Дивлячись які можливості :)
Якраз вчора трапилась мені така фраза: ❝Якщо завжди думати так, як ми звикли, то завжди отримуватимемо одне і те ж - однакові старі ідеї.❞
Якраз на днях з'явилась нова можливість вивчати нову систему трекінгу проектів.
Виконано.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.