суботу, 29 квітня 2017 р.

Що закінчилось у квітні

Вітаннячка!

Місяць добігає кінця - час підбивати квітневі підсумки порожнячків.
А їх у квітні зовсім небагато :)

   Пілінг для тіла з екстрактом маракуї і тростяниковим цукром від Fresh Juice, Ельфа - хороший легенький скрабуючий гель. На теплу пору занадто легкий, на зиму подобається.
   Інтим-молочко від Intimo Med, Ельфа - це просто магія якась! Молочко мені дуже сподобалось, ніякого дискомфорту, лише свіжість і кльовий аромат засобу.
   Інтимний засіб від Dermo Med - а це просто жах! Перше - дискомфорт особисто у мене при використанні (моїм домашнім нормально). Друге - відсутність дозатора, 250мл використалося за менше ніж місяць. Не рекомендую.
   Шампунь для чоловіків Здорове волосся від Ейвон - це другий чи третій флакончик, але, певно, відбулося звикання. Поки не братиму.

   Refreshing Eye gel від KosMystik - для шкіри навколо очей я не зрозуміла, а от для шийки дуже добре. Мінус - упакування: неможливо дістати залишки продукту з дна. Не куплю.
   Сироватка-коректор зморщок Anew Clinical від Ейвон - на зморшки діє ніяк, довикористала на шийку. Більше не куплю.
   Маска для шкіри навколо очей від Lac Sante - для очей я не зрозуміла зовсім, довикористала на шийку і декольте. Але вигребти залишки - той ще квест. Більше не куплю.
   Бальзам для губ від Bioderma - чудовий бальзамчик, люблю його ніжно. Але є ще так багато цікавинок, з якими варто познайомитися :)
   Санскрін Intensive UV Sumblock Cream від 3W Clinic - певно, це найкращий санскрін з доглядовим напрямком, який я пробувала. Використовую його як влітку, так і взимку. І вже купила наступний тюбик - про це завтра у Новинках місяця :)

Ось таким видався мій квітень :)
Щось пробували?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.