пʼятницю, 21 квітня 2017 р.

Перезапуск 2017. Квітень: 30 днів включеності. Дні 15-21

Вітаннячка!

Продовжую квітневий челендж, про попередній тиждень можна почитати тут⇨

День 15. Зробити приємний сюрприз для своєї найдорожчої людини.
Моя найдорожча людина дуже любить фотографувати макро - тому це будуть макрокільця на фотік :)
А моя найдорожча людина теж зробила мені сюрприз - ось таке фото - перша веселка в цьому році (це панорама):
Виконано.

День 16. Організувати для друзів спільну вилазку на природу.
Сьогодні Великдень, з чим усіх вітаю!
І у нас в цей день прийнято відвідувати батьків, бабусь-дідусів.
А природа планується на завтра.
Та й дощ сьогодні - холодний і неприємний.
В цей день не виконано.

День 17. Почати тиждень без солі.
Сьогодні другий день Великодня.
Я дуже добре знаю, що таке їсти взагалі без солі. І я більше не хочу так.
Я насправді небагато солі використовую в їжі і гостям завжди ставлю солонку досолити.
Не виконано.

День 18. Написати оповідання. Не думати про те, що його хтось має потім прочитати. Просто написати.
Як тільки мені випадає завдання на творчість - моє натхнення впадає в сплячку.
Не виконано сьогодні.

День 19. Записатися на майстер-клас разом зі своєю коханою людиною. Тема має бути цікавою для обидвох. Можливо, так з’явиться новий спільний інтерес.
Це у нас в планах на червень :) на майстер-клас піцайоло :) разом з дітьми :)
Сьогодні не виконано, але буде в червні :)
А сьогодні чоловік побалував мене зраночку ось такою смакотою - гарячий шоколад зі збитими вершками - любите солодощі? :)

День 20. Сходити на урок з вокалу. Навіть і в першу чергу (!), якщо вам колись хтось сказав, що ви виєте/ ведмідь на вухо наступив/ ні слуху-ні голосу чи що там ще люблять ляпнути “дбайливі” ближні. Щоб почути і відчути свій голос.
Ну я співаю, буває, на кухні, в душі. Але так, аби в школу - взагалі не розглядала такий варіант ніколи. Тут однозначно ні.
Не виконано.

День 21. Більше рухатися. Кажуть, що фітнес-трекер додає мотивації.
У мене стоїть програмуліна Pedometr - вона рахує кроки. І вона дійсно мотивує більше ходити.
І ще стоїть Runtastic - для бігу. Люблю її :)
Виконано.
А ви пробували тако? Ми сьогодні в новому закладі побували :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.