пʼятницю, 14 квітня 2017 р.

Перезапуск 2017. Квітень: 30 днів включеності. Дні 8-14

Вітаннячка!
Квітень дарує нам щось холодні дні...
Про попередні 7 днів можна почитати тут⇨

День 8. Потішити себе і купити милу річ зі свого списку бажань.
Ну я періодично так і роблю.
Сьогодні нежданно-негадано це виявились квитки до Рахова :) у травні нас чекає невеличка подорож в гори :) але про це - згодом-згодом :)
Виконано.
п.с. Джмелик сьогодні залетів у дім, далі вилетів і облюбував абрикоску 😊

День 9. Опанувати нове практичне вміння з відео на YouTube.
Це завдання поставило мене трішки в ступор.
Та й неділя трішки нервово пройшла - оскільки захворіла ще й донька (ангіна, температура 40 - і зовсім не до відео і ютубу було тоді).
Не виконано.

День 10. Почати тиждень без кофеїну.
Я не вважаю себе залежною від кофеїну. Але як же приємно починати день з ароматної філіжаночки 100% арабіки :)
Я чесно хотіла почати тиждень з карамельного ройбуша, але чоловік зварив мені каву :)
Не виконано.

День 11. Роздрукувати найулюбленіші фотографії.
Ми не друкували фотографії вже майже 7 років!
Сьогодні я взялась відбирати фото для друку.
В процесі.

День 12. Поплавати на каяку.
Це четвер, середина тижня, а каяк у нас в місті знайти нелегко :)
Не виконано.
п.с. З Днем космонавтики! Наше місто славне тим, що тут народився Сергій Павлович Корольов, конструктор космічних кораблів, під його керівництвом був проведений перший політ людини в космос та вихід людини в космос.
А це я разом з Сергієм Павловичем :)

День 13. Зробити вдома перестановку або додати нові елементи до інтер’єру.
З Чистим Четвергом усіх! Навели порядок і чистоту? :)
Перестановку точно ні - місця у нас небагато, тому меблі робились суто під розміри.
Для завдання я переставлю квіти на інше підвіконня :) до речі, їм там більше місця... хм... чудово!
Нові елементи до інтер'єру - це можна. Якраз сьогодні нам привезли полички для книг :)
Виконано.

День 14. Сходити на заняття із танців.
Моя подруга кликала мене на танці ще кілька років тому - але я не відчуваю, що це моє. Душа взагалі не лежить до цього.
Не виконано.
п.с. А от до магнолії душа лежить :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.