четвер, 2 березня 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 55-59

Вітаннячка!
Продовжую челендж Перезапуск.
Попередній звіт про дні 43-54 можна знайти тут.

День 55. Знайти свій ритуал для відновлення сил.
Це виявилась п'ятниця. День видався нелегким і відновлювати сили й моральну рівновагу не завадило.
У найважчих ситуаціях мені корисно поспати. Повноцінний сон здатен змінити багато що.
Якщо часу небагато - то це ванна з сіллю (з малоприємною на запах йодобромною, наприклад, чомусь вона на мене впливає дуже "уміротворяющє").
На роботі не вдасться ні поспати, ні прийняти ванну, тому - кава. З прянощами. І можна з шоколадкою :)
Знайшла свій ритуал. Виконано.

День 56. Що мене найбільше виснажує?
Сьогодні зранку було таке сонечко-сонечко! А з обіду налетіла темна хмара і вліпила сніговієм.
Але тема не про це :)
Комп'ютер. Розумова праця забирає сил більше, ніж фізична. Особливо коли вона інтенсивна, коли доводиться зосереджуватися і порівнювати, наприклад, китайські символи.
Танцювання з бубном в кухні з приготуванням їжі. Якщо це займає більше двох годин.
Потрібно спостерігати протягом дня за своєю продуктивність, за її піднесеннями та спадами.
Точно знаю, що після смачного обіду моя продуктивність трохи знижується :)
Ну а далі що робити з тим, що я визначила? Я не можу прибрати ні перший, ні другий пункти.
Як би виконано - я визначила, що мене найбільше виснажує.

День 57. Взяти одну річ чи явище, яке сильно злить чи дратує, і описати на папері.
Це неділя. І знову має бути день офлайн. Але автор челенджу дає завдання, ок.
Якщо чесно, то такого чимало. Поки що найбільшим явищем (?) є деякі учні з класу доньки. Це лише 5ий клас, а вже неадекват повний. Боюсь подумати, що ж буде далі...
Детальніше я опишу на папері. Виконано.

День 58. Викинути зі списку завдань на лютий те, на що не знайшлось ні часу, ні енергії.
В моєму випадку це будуть повноцінні тренування.
Через челендж 22 віджимання мені не вистачало сил на решту областей. Тому лютий в плані навантажень виявився неефективним.
Хоча я до цього ставлюсь досить спокійно вже. І з легкістю викида цю задачу зі списку :)
Виконано.

День 59. Попрощатися з зимою.
Ця зима була справжньою зимою - зі снігом, з морозами, саме такою, якою має бути зима і яка була колись у моєму дитинстві. Спасибі їй за це!
Я раділа кожному дневі. Я не спішила прожити швидше зиму, аби наступила весна. Все прийде саме тоді, коли воно має прийти.
Сьогодні 28 лютого, останній день зими. Все приходить у свій час.
Виконано.

А далі починається березневий челендж, окрема частинка Перезапуску, про нього я й писатиму трішки окремо теж.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.