четвер, 16 березня 2017 р.

Равликова сироватка-гель Scinic Snail All In One Ampoule

Вітаннячка!

Сьогодні моя розповідь про отаку баночку в 250мл і її наповнення - Snail All In One Ampoule від Scinic.

Корейський бренд Scinic позиціонує свою сироватку як універсальний ампульний гель все-в-одному з екстрактом слизу равлика 50%.
Універсальний гель включає в себе тонер+лосьйон+есенцію. Цікава комбінація.

Містить фільтрат муцину равлика 50%, пептидний комплекс, екстракти рослин (ромашки, алое вера, зеленого чаю, солодки, ромашки та інші).
Склад приведений на фото нижче:

Виробник каже:
❖ пом'якшує шкіру і прискорює регенерацію клітин епідермісу;
❖ підвищує еластичність та пружність, розгладжує дрібні складочки та зморшки;
❖ вирівнює рельєф шкіри, бореться з постакне;
❖ швидко вбирається без ефекту плівки.
Також виробник запевняє, що сироватка не містить штучних барвників, парабенів, спиртів, мінеральних масел, тальку, бензофенону.

Мої враження:
✓ дійсно пом'якшує шкіру, гарно-гарно зволожує; на регенерацію, як на мене, ніяк не впливає;
✗ про еластичність-пружність, а також складочки-зморщечки скажу так: сама по собі вона слабенько працює, а от в парі з гідролатом лаванди ці равлики проявляють себе набагато краще;
✗ рельєф і постакне - дуже мало дії;
✓ вбирається дійсно швидко, дуже приємно, без плівочки.

Сироватка запакована в картонну коробочку з усією потрібною інформацією, яка в основному по-китайськи. Додається ложечка.
Баночка 250мл - це багато. Постійно лазити в банку - негігієнічно. Я вирішила набрати в порожню баночку з дозатором-помпою - ще й підписала "равлик" :) бо маю ще одну точно таку ж баночку, і там міститься дещо інше :)

Колір - прозорий, трішки-трішки мутний, ну як справжній слиз равлика. Як і каже виробник, немає барвників.
Запах - майже відсутній, але щось таке трішки ромашкове чується мені.
Консистенція - рідка гелеподібна, краплину не тримає.

Розподіляється легко-легко.
Я наношу на вологу після розпилення гідролату шкіру і роблю легенький швидкий масажик.

Спробувати було цікаво.
Чи куплю я ще? Скоріше ні, аніж так - є багато іншого, що чекає свого тестування :)
А ви б купили таку сироватку?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.