неділю, 12 березня 2017 р.

[Де наводити красу в Житомирі?] Студія краси Інни Білої

Ми дівчата такі дівчата - і завжди хочемо виглядати гарно.
Сьогодні я хочу розповісти вам про студію краси Інни Білої.
Це новий формат салону краси, де об'єднано максимум послуг в одному закладі. Погодьтесь, що це надзвичайно зручно.
(усі фото люб'язно надані студією на моє прохання)

Знайомство з цією студією у мене відбулося ще минулого року - і почала я його з перукарських послуг. Спершу було кілька стрижок, а нещодавно - балаяж. І я вже склала свою думку про цей заклад.

Студія зустрічає дуже привітно і затишно.
Клієнтам завжди пропонують філіжаночку запашної кави чи чаю - це дуже приємно.
Інтер'єр в чудових фіолетових тонах.
Все для повного релаксу і абсолютного задоволення - саме так я себе тут почувала.

Заклад є авторським, і саму Інну можна часто зустріти тут.
Це дуже яскрава особистість і просто приємна людина.

В студії вас пострижуть чи пофарбують волосся - як от мене :) а у кого коротке волосся - то наростять за бажанням. Звісно, зачіски, укладки - все, чого душа забажає.

До зачіски зроблять макіяж. І ще манікюр чи педикюр. От до манікюру я поки не добралась, але, здається, скоро-скоро я дозрію на гель-лак.

Війки, брівки - все якнайкраще.

Взагалі студія надає багато послуг для краси: як стандартні, так і косметологічні та оздоровлювальні.

А ще тут можна купити косметику - і декоративну, і доглядову, і пензлі, і гребінці.

Майстри профі. Вони постійно проходять якісь навчання, про що свідчать і їх сертифікати на стінах, і якість їх роботи.

А ще тут можна пройти навчальні курси. І, скажу по секрету, я вже кинула оком на курси макіяжу і брів :)

Студія пропонує ще одну цікаву послугу - приватна вечірка.
Зібратися з подругами, навести красу, відпочити з шампанським чи трав'яним чаєм - просто мрія, особливо з нашим темпом життя.

Тож, якщо будете в Житомирі - завітайте в студію Інни Білої :)
Краса - то стиль життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.