вівторок, 14 березня 2017 р.

Перезапуск 2017. Березень: 31-денний челендж. Дні 8-14.

Продовжую челендж Перезапуск, Березень.
Попередній тиждень 1-7 можна почитати тут➪

День 8. Сходити в салон краси і присвятити день б’юті-процедурам.
Дівчатоньки, зі святом весни нас! 🌷
Я записувалась в студію краси заздалегідь, мені запропонували день - і я погодилась :) і як же цікаво співпало, що це саме цей день за челенджем :)
Тепер я алікорн :) ну ви вже бачили.
Виконано.

День 9. Почати читати фахову літературу, щоб тримати свою голову в тонусі.
Я без своєї фахової літератури повний нуль. І для того, аби все правильно робити, я постійно маю читати потрібний матеріал. І це дійсно тримає голову в тонусі.
Якраз після майже двох тижнів лікарняного виходжу на роботу - і читати :)
Виконано.

День 10. Приготувати страву, яку досі не готували.
Сьогодні у мене буде аж дві страви, які я раніше ще не готувала. Тільки я трішки доповнила їх своїми "думками" :)
"Картопля а-ля гурме".
"Нормандський хліб" з твердим сиром.
Виконано.

День 11. Переглянути свої гастрономічні звички: залишити нездорові перекуси в минулому.
Хто б у мене забрав бублики-сушку... бо як допадусь до них. От і сьогодні так :)
І ще іноді люблю шаурмяу :) є поряд вірменська (чи грузинська?) точка, де її роблять ну дуже смачно.
І від шоколаду я не відмовляюсь.
Але взагалі нездорову їжу я стараюсь потихеньку прибирати із раціону - вдало стараюсь.
В процесі.

День 12. З’їдати щодня 5 свіжих овочів і фруктів.
Зараз це проблематично - повний несезон.
Із свіжого у доступі яблука, ну ще ківі.
Цитрусові вже відживають своє.
Банани, я так думаю, не входять в цей список.
Ну а огірки-помідори - ну це навіть смішно думати.
Можна включити салат - він якраз вже почав з'являтися з парничків.
А 4 яблука і 1 салат вважається? :)
В процесі.
п.с. Ось вам трішки сьогоднішніх весняних квіточок під дощем :)

День 13. Припиняти їсти за чотири години до сну.
Не завжди так виходить. Треба старатися. Бо нічний дожор хорошого не зробить :)
Але тоді треба їсти на роботі десь в 6 вечора. Я подумаю над цим.
В процесі.

День 14. Оновити гардероб речами з весняним настроєм.
Заява: прошу вважати тіньки речами з весняним настроєм :)
Щойно привіз кур'єр - Makeup Revolution Mermaids vs Unicorns:

Ось таким у мене вийшов цей тиждень.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.