четвер, 9 березня 2017 р.

Техніка фарбування волосся Балаяж або Як я вперше нормально фарбувала волосся

Ну насправді волосся фарбувала я вдруге в своєму житті. Вперше було в 2003 році - і це було дуже невдало, хоч і в перукарні. І з того часу я зареклась фарбувати волосся. Доки не побачила випадково одне фото - і "захворіла" ним...

𝓲𝓷𝓯𝓸 Балаяж - це техніка фарбування волосся, коли колорист як би мете по волоссю вертикально, працюючи лише кінчиком щітки та лише на окремі пасемки волосся і не одразу від коренів, а на деякій відстані, наприклад, від середини довжини.
Інтенсивність фарбування не завжди однакова, при цьому переходи виходять плавними - справжнісіньке природне вигорання на сонці.
Але ж можна не лише освітлювати, а й тонувати в будь-який колір.

І я вибрала - звісно ж фіолетовий 💜
Розповім вам поетапно, що і як робила майстер-колорист-золоті-ручки.
Фотографувала на свій любий "лапоть", тож вибачайте за якість.

Я до фарбування ще у своєму натуральному кольорі, привіт 😊

Далі потрібно освітлити мій власний колір.
Для цього колорист ділила волосся на пасемки.
Кожне пасмо, яке підлягало фарбуванню, спершу проходило стадію начісування - це потрібно для того, аби прибрати пухнастість і натягнути пасмо - тоді освітлювач ляже правильно и все буде гармонійно.
Далі освітлювач і фольга, салют 😋

Після повного нанесення ще потрібно було півгодини часу поспати💤 аби освітлювач дав хороший результат.

Далі водні процедури 💧
Майстер змила освітлювач.
Потрібно тонувати пасемки. Фарба і бажаний пігмент обговорювались заздалегідь.

Ось процес тонування:

Через 20хв змили фарбу.
Мені нанесли неймовірний ірисковий бальзам на волосся :) точнісінько як на кондитерській фабриці :)

І нарешті - адреналін піднявся від передчуття - ось що маю:

Додаю фото ззаду, надане салоном:

Я дуже задоволена результатом.
Волосся не вбите - чого я дуже боялась після освітлення, зважаючи на попередній досвід. При грамотному догляді надалі воно матиме чудовий вигляд. А грамотний догляд - це незмивачки і маски на зволоження, майстер все чітко пояснила.

Краще всього балаяж розкривається на локонах.

Отже, ось вам рецепт хорошого фарбування волосся в техніці балаяж: знайти хорошого майстра-колориста. Якщо майстер профі, до нього додаються хороші інгредієнти для освітлення, хороша фарба, хороший пігмент. Час приготування - 3 години.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.