суботу, 7 жовтня 2017 р.

Бокал сангрії за жовтень і за перший рік блогу

Вітаннячка!

Жовтень для мене є особливим місяцем.

В жовтні я вперше рівно-рівно 11 років тому стала мамою.
Це і через 4 роки після нього - два найкращі мої досягнення.

В жовтні рік тому я створила цей блог.
Він став моїм мікросвітом, чимось вже дуже особистим, тільки моєю територією.
З блогом я почала вивчати нове.
Круг моїх інтересів розширився.
А також круг знайомих хороших-хороших людей - теж розширився. І хоч я інтроверт, але люблю спілкуватися в інтернеті з хорошими людьми (а поганих життя саме підсилає).
Спробувала чимало нового в світлі початкового напрямку блогу: щось лишилось, щось відійшло, але про це пізніше, в підсумках року.
Прийшла криза перенасичення, прийшло усвідомлення споживання і раціональності.

Маю дуже особисте запитання: чи бажаєте бокал сангрії? Врешті, два Дня народження - це вже щось :)
(нахабно стягнула з мережі, бо мій бокал вже порожній :))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.