вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Новинки-покупки жовтня

Вітаннячка!

З кожним місяцем я стараюсь мінімізувати покупки, лише необхідне.
Жовтень порадував мене трішки менше, ніж минулі місяці :)

Оскільки мені дуже сподобався крем для шкіри навколо очей від української Джерелії, то я вирішила взяти ще кілька продуктів на пробу:
   Маска експрес-живлення для сухої та чутливої шкіри із серії Vesna.
   Вершковий зволожувач для сухої та чутливої шкіри із серії Vesna - дуже мені подобається, зовсім не жирний як для заявленого напрямку для сухої шкіри (моя комбінована чутлива).
   Протизапальний тонік з екстрактами томату і базиліку із серії Yuna - для доньки.
   Очищуючий гель з екстрактами томату і базиліку із серії Yuna - для доньки.

Інтернет-магазин порадував замовленням:
   Відбілююча зубна паста Crest Complete Multi-Benefit Whitening Scope Outlast - цікаво було спробувати цей американський бренд.
   Гідролат троянди від Agor - також мріяла спробувати його, особливо після лавандового.

   В Avon цього разу я вирішила взяти засіб 3-в-1 з білою глиною із серії Clearskin - мені подобається ця підліткова серія, та й для доньки теж підходить.

   І в День народження доньки так приємно отримати подаруночок і мамі також  лосьйон для тіла Aqua Kiss від Victoria`s Secret.

Ельфа :) мій улюблений магазинчик :)
   Гель для інтимної гігієни Зволожуючий Femme Intime від Dr.Sante - легкий приємний для всієї сім'ї.
   Кондиціонер для волосся з плацентою Nutrition & Moisture із серії Salon Professional, 1л - періодично беру цю серію, волоссю подобається.
   Маска із серії Coconut Hair, Dr.Sante, 1л - я вирішила взяти великий об'єм. Підходить мені і доньці.

   Блакитна глина з екстрактом шавлії та розмарину та Чорна глина з активованим вугіллям та екстрактом алое вера від NaturPRO - глини я люблю, такі ще не пробувала раніше.
   Три пробники від La Roche-Posay - знайома з цим брендом небагато, враження тоді було не дуже, маю змогу переглянути його.

   Трапились мені прикраси для волосся - спіральки-зірочки та заколочка-коронка - для свят мені та донечці буде цікавим доповненням.

Ну і повз такої баночки-черепушки я не могла пройти однозначно, навіть незважаючи на те, що сьогодні Хелловін  а я його не святкую.

Have a nice day!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.