понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Порожнячки жовтня

Вітаннячка!

Жовтень вже добігає кінця  якось трохи неочікувано для мене це відбулося.
Час підбивати підсумки. Тож сьогодні - що закінчилось у жовтні, а також рубрика "В добрі руки".
Поїхали!

Категорія Для обличчя:
   3 пробники нічного крему Biotherm Aquasource Night Spa - хороший кремчик, легка гелева консистенція. Повна версія? Так, я допускаю цей варіант.
   Блакитна глина - ну я взагалі глини люблю.
   Гідролат Лаванда від Agor - моя любов! Настільки ідеального засобу для моєї комбінованої чутливої шкіри я ще не зустрічала. Повторюватиму не раз.
   Очищуюча маска з зеленою глиною та олією чайного дерева від Вітекс - ну не Фріман, не Фріман  Після неї масна плівка на обличчі. Не повторю.

Для волосся:
   Шампунь, бальзам та маска із серії Coconut Hair від Dr.Sante, Ельфа - нова серія, мені надзвичайно сподобалась. Обов'язково повторюватиму ще.
   Бальзам-концентрат та маска із серії Aloe Vera від Dr.Sante, Ельфа - теж відносно нова серія для волосся, дуже сподобалась, також повторюватиму.
   Шампунь No More Frizz від Creightons - виграла в гівевейчику, дуже хороший шампуньчик.

Для тіла:
   Сіль для ванни Сицилійський апельсин та клементин від Fresh Juice, Ельфа - мої улюблені аромати :) дуже затишний зимовий настрій з цією сіллю.
   Крем для рук від KosMystik - мій улюблений крем, але є достойні аналоги у тієї ж Ельфи, а КосМістік трохи задер носа в ціновому напрямку.
   Гель для інтимної гігієни від Intimo Med, Ельфа - улюблений засіб. Остання баночка у старому форматі :)

Категорія В добрі руки:
   Пензель для пудри від MaryKay - хороший в міру набитий пензлик, зручно наносить пудру. Здається, вже знятий з виробництва.
   Baby Kabuki для мінеральної косметики - тугий синтетичний малюк, дуже зручний для розтушовування кремових рум'ян чи хайлайтера, хоча і сухі структури тушує прекрасно.
   Два пензлі для мінеральної пудри від MaryKay - по-моєму, це бестселери серед пензлів МеріКей.
   Розсипна пудра 3W Clinic Natural Make-Up Powder - хороша корейська пудра. На обличчя лягає півпрозоро. Матує на півдня точно. Маскою не виглядає.
Віддаю це все тому, що просто лежить у мене вже певний час, а так кілька чарівних пані точно користуватимуться цим із задоволенням.

На цьому все, кажу вам  до наступних зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.