понеділок, 16 жовтня 2017 р.

Як я змивала кольорове волосся: Система видалення кольору Brelil Colorianne Prestige Remove Colour System

Вітаннячка!

В мої 30 з хвостиком мені закортіло поекспериментувати з кольором волосся (так, до цього я жила без фарбування).
Спершу то був балаяж (таке фото, аж захотілось повторити  ):

Далі за завданням челенджу я зважилась повністю пофарбуватися - це був великий крок для мене насправді:
Фарбувалась я кілька разів, мені дуже подобалось, аж поки я не приїхала з моря...
Волосся трохи зазнало шкоди, на жаль. Хоча я і юзала масочки з олійками постійно (а вони прискорюють вимивання кольору, я вам скажу).
І тому я вирішила змити бордово-фіолетовий колір і повернути свій.

Вашій увазі - система видалення кольору Brelil Colorianne Prestige Remove Colour System:
Картонна коробка, на якій написана коротка інструкція і вміст:
В коробці - повна інструкція, пара рукавичок і два тюбики засобів Remove Colour System.
Детальна інструкція на кількох мовах:
Два тюбики засобів Remove Colour System: 1 - прозорий гелевий засіб і 2 - білий кремовий.
Слід перемішати протягом не більше 1хв і швидко-швидко нанести на волосся, оскільки з часом активність змішаного засобу зменшується. Витримати під шапочкою не більше 20хв. Ретельно промити шампунем.
Зі зворотної сторони коротка інструкція на кожному тюбику.

Після змішування аромат трохи неприємний, але терпимий. Хімія як вона є :)
Мені здавалось ще десь із тиждень, що легкий шлейф цього аромату лишився на волоссі.
Засіб взагалі не сушить волосся, не сприяє випадінню - коротше, якщо і є якась шкода волоссю, то мінімальна, я її на своєму не відчула, скоріше навпаки - прошу дивитись фото до та після.

До: волосся пошкоджене морською водою та сонцем, колір змився, віддалено ще схожий до мого бордо...

Після: волосся трохи ожило, стало м'якшим, але рудим  і з відбіленими пасмами, де був балаяж (ех, не бачу я себе білявкою взагалі).
І на це волосся через певний час я наносила вже свій рідний колір 5.0.

Поки більше фарбуватися не хочеться :)
Але загалом система мені сподобалась. Якщо ще коли надумаю експериментувати з кольором - то точно знаю, що його можна змити без пошкодження.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.