суботу, 30 вересня 2017 р.

Новинки-покупки вересня

Вітаннячка!

Я дуже люблю вересень :) бо він йде після серпня, після мого хеппібьоздея, але я продовжую ще цілий вересень приймати подарунки і вітання - свято розтягується :)

Що ж, почнемо з подарунків.
Я довго-довго шукала годинник, який би мені сподобався. Нарешті мій вибір зупинився на Fossil (з ним у нас давні і теплі спогади ), модель Jacqueline. Ніжно і елегантно.

Безпровідна bluetooth гарнітура Awei - надзвичайно зручні навушники! Я навіть не здогадувалась, наскільки зручно з ними! Вже час повертатися до бігу :) і ця гарнітура буде чудовим помічником.

О моя велика хотілка! Оригінальний сценарій в українському перекладі Фантастичні звірі і де їх шукати. Дуже подобається читати з дітьми.

Мій чоловік з відрядження привіз мені трішки Lush, трішки The Body Shop, трішки WoodWick, трішки Freeman, трішки Maybelline і трішки Crayola  

Lush.
Дві менші шайбочки - то тверді шампуні для дітвори. Вперше пробувала таке :) надзвичайно цікавий засіб.
Більша - мило, я дуже люблю мило, і він знає про це :)

The Body Shop: Moringa Cream Body Scrub, Satsuma Energising Body Polish, Coconut Exfoliating Cream Body Scrub, Shea Nourishing Body Butter, Pink Grapefruit Energising Body Butter.
Признаюсь, це було цілковитою несподіванкою - і так приємно!

WoodWick - триколірна свічка з ароматом моря, тропіків, піску на узбережжі. Вона величезна!

Maybelline - The Falsies Volum Express Mascara - я давно вже не користувалась Мейбелін :)
Freeman - маска з авокадо і вівсяним борошном - одна з моїх улюблених.

Crayola - набір кольорових лайнерів. А до набору - розмальовка-антистрес, звісно, сови 🦉

Подруга презентувала мені два засоби Cottage - Суха олія Моної, Гоммаж для душу Ваніль. Я ще не пробувала, але в передчутті :)

Ну і нарешті мої власні покупки - лише те, що потрібно :) ну як завжди :)
   Ультразволожуюча маска з екстрактом равликового слизу.
   Пінка для вмивання з колагеном KOSE COSMEPORT softymo Super Cleansing Wash - покладаю на неї надії м'якості і чистості. Адже гідрофілочка цього бренду мені дуже сподобалась.
   Гель алое FoodAHolic Aloe Vera 99% Soothing Gel - о, я скоро розповім вам про одну цікаву процедуру з цим гелем :)

Мені дуже сподобалась презентована косметика Ірен Букур, тому я вирішила далі знайомитися з продукцією:
   Ексфоліант-крем Чиста шкіра - дуже зацікавив цей засіб.
   Делікатний шампунь 12 цілющих трав + молочна кислота - для мого чоловіка.
   Зубна паста Комплекс 2015, ефект рідкої емалі - цікаво спробувати, якраз є потреба.

У Avon я замовила переважно для доньки і лише 1 одиницю для себе:
   Зволожуючий лосьйон для проблемної шкіри - лишає масний блиск.
   Засіб для нічного догляду з екстрактом зеленого чаю.
   Гель швидкої дії точечний - не вразив.
   Консилер у стіку - використовує постійно :) на диво, гарно розтушовується.
   Туш для вій Об'єм та розділення у синьому кольорі - чомусь на осінь мені хочеться синьої туші :) і знаєте, я була надзвичайно здивована якістю цієї туші.

Ось і все :) таким насиченим був для мене вересень :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.