пʼятницю, 29 вересня 2017 р.

Порожнячки вересня

Вітаннячка!

Ви помітили, коли пролетів вересень? Я ще не встигла відійти від Першого дзвоника...

Але час підбивати підсумки порожнячків цього місяця, а не сумувати за пройденим часом :)
Почнемо із засобів для шкіри обличчя:
   Мінеральна маска Діамант від Freeman - відгук княп -  мені масочка дуже сподобалась і при нагоді обов'язково повторю. Вранці пробуджує шкіру дуже класно.
   Пінка для вмивання з екстрактом банана від It`s Skin - відгук якось писала, дуже сподобалась, м'яко, ніжно, але ретельно очищує шкіру. Колись ще повторю.
   Очищаючий пілінг-паста Листя мануки від Ziaja - друга чи третя туба, повторюватиму влітку.
   Убтан Щоденне очищення №4 для проблемної шкіри від Agor - відкрила для себе убтан як такий, даний представник хороший, допомагав мені на морі зменшити висипання. Але не повторю, мені більше №7 подобається.
   Гідрофільна олійка Happy Hour від Katerina Laurent - кисло-гіркуватий запах, після змивання трішки лишає жирнувату плівку (не проблема насправді, бо після олійки я вмиваюсь пінкою). Скоріше не повторю.
   Aloe Propolis Soothing Gel від Benton - гель шикарно зволожує, користувалась ним на ніч, має легкий аромат прополісу. При нагоді візьму повну версію.
   Ролик локальної дії Швидка перемога над прищами Pimples Easily Away від Nature Med - я брала для доньки, але спробувала спершу сама - це найгірший засіб даного напрямку, він просто спалив мені шкіру. Летить у смітник однозначно.
   Бальзам для шкіри навколо очей з плацентою від J`erelia - дуже класний засіб, мені неймовірно сподобався, трішки розгладив мої мімічні зморшки. Повторю якось.

Переходимо до категорії Догляд за волоссям:
   Дитячий шампунь Ківі від Garnier - хороший м'який шампуньчик для дитячого волосся.
   Бальзам та маска із серії Макадамія від Dr.Sante, Ельфа - хороша серія, але не стала улюбленою у мене.
   Бальзам-маска Контроль над втратою волосся від Dove - іноді до нас потрапляє ця масочка, хороша дуже.
   Березовий шампунь від O`herbal, Ельфа - брала для чоловіка, спершу йому підходив, потім не дуже.
   Маска для волосся із серії Кокос від Dr.Sante, Ельфа - крута серія! однозначно у фаворити! Волосся після засобів усієї серії таке м'яке, підживлене, доглянуте.
   Стайлінг-гель 48 годин з ефектом пам'яті Shape Me від Wella - як давно я не користувалась стайлінговими засобами, але цей змусив мене захотіти повнорозмірну бутиль :)

Для тіла у мене небагато зовсім використалося:
   Гель для душу Чарівні Тропіки від Avon - на диво, мені сподобались ці гелі. На наступне літо буду повторювати.
   Зубна паста Інтенсивне відбілювання від Zubb - ну я не перша, хто критикую цю пасту - не відбілює і як паста - середнячок. Не куплю. Можливо, спробую ще щось із асортименту паст, бо відгуки на інші пасти хороші.
   Дез Rexona для білого і чорного - стандартний улюблений дез.

Сьогодні також представлена категорія Декоративна косметика :)
   Туш Kate Mascara від Rimmel - незвична щіточка подвійного вигину, має одночасно профарбовувати і підкручувати вії. Як би не так! Навіть при найхитріших маніпуляціях вона лишала сліди на верхніх повіках при профарбовуванні, а також протягом дня. Ну і до обіду у мене під очима з'являлися темні кола панди (тільки панда з темними колами мила, а я - не дуже) - жахливо осипається. Мене вистачило на тиждень потанцювати з бубном біля неї - і в смітник.
   Туш The Style 4D Mascara від Missha - перша моя корейська туш. Приємно здивувала, враховуючи її ціну (80грн, ну!). Гарно підкреслює свої війки. Другим шаром додає трішки драми, але не сильно. Тримається гарно цілий день. Обов'язково повторюватиму ще.
   Туш Faux Cils Papillon Sculpt від L`oreal - Накладні вії Крила метелика Скульпт, цікава туш, не сиплеться, дає хорошу драму, тільки мені потрібно було прочісувати війки після її нанесення.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.