понеділок, 4 вересня 2017 р.

Логічна розв'язка. Скільки косметики у моєму житті?

Вітаннячка!

Останнім часом до мене підкралась криза жанру. Зовсім нема натхнення писати про косметику.
Як виявилось, це трішки більше, ніж просто криза жанру.

Я вважаю косметику своїм хобі.
Люблю догляд - приємне з корисним, рутина, звички.
Люблю макіяж - додати барв, приховати недоліки.
Власне, з цього хобі і з'явилась задумка блогу. А з появою цього самого блогу кількість косметики у мене і навколо мене почала збільшуватися. Чесно, особисто мене це дратує.

Я постійно шукала щось краще і краще, маючи при цьому хороше.
Чому шукала? Блоги та ютуб, новинки щосезону?
Серйозно?
Для чого цей рейсінг?
А, може, це щось глибше? Емоційний дисбаланс? Варто над цим подумати.💭

Якась частина відповіді з'явилась переді мною після весняних подорожей.
   Трачу багато часу на те, аби вибрати косметику. А також пофотографувати та написати пост в блог. А могла б цей час потратити на дітей та рідних, на вивчення нового, на релакс із книгою.
   Купую більше, ніж мені насправді потрібно, хоча й кажу собі, що то все дуже треба, ага :) А могла б ці гроші витратити на щось корисніше, наприклад, на подорожі :) Тут дуже доречні слова: ❝Яка різниця, скільки твоїм кедам, якщо ти гуляєш в них Парижем❞.


Звісно, косметика - то дуже захоплююче мистецтво. Та не настільки, аби забирати надто багато часу мого життя і багато місця мого будинку.

Have a nice day! 🌞 І більше подорожуйте! ✨

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.