четвер, 31 серпня 2017 р.

Новинки серпня

Вітаннячка!

Серпень порадував нас спекою, холодом і моїм хеппібьоздеєм :) відповідно, і подаруночками, з яких, власне, майже і складаються новинки місяця.

Ельфа на честь мого свята презентувала мені трішки бонусів на карту, на які я взяла:
   Крем-мило із серії Carribean Fruit від Fresh Juice - дуже вже мені баттер сподобався з цієї серії, тому вибрала й милко.
   Засіб для видалення нальоту та накипу для техніки від Bio Formula - була акція, я вирішила спробувати :) хоча зазвичай такі проблеми усуваю лимонною кислотою.
   Засіб для миття дерев'яних поверхонь від Bio Formula - також була акція, а я люблю для підлоги щось подібне додавати. Засіб мені дуже сподобався, братиму тепер таке обов'язково.
   Крем-мило із серії Pink Banana від Fresh Juice - новинка, зацікавив рожевий банан.

Від друзів та рідних я тепер маю:
   Фітомаска Ефект миттєвої краси від Irene Bukur - багато хорошого читала про цю масочку, тепер маю змогу спробувати її.
   Флюїд для контуру очей від Irene Bukur - догляд за шкірою навколо очей у мене завжди займає важливе місце. Чомусь впевнена, що цей засіб мене приємно вразить.
   Ензимний пілінг із серії Marine Algae від Ziaja - люблю його і користуюсь таким, однозначно потрібен :)
   Двофазний демакіяж від Ziaja - двофазні не дуже люблю, якщо чесно. Але обов'язково постараюсь подружитися.
   Соляний скраб для тіла Мед з вівсянкою з Карпат - одна баночка вже чого варта! вона скляна! Ну і скраби для тіла - то моя любов :)

   Ще одна моя любов - Метеорити. Презентували мені лімітку цьоголітньої колекції Meteorites Bee Birthday Candle Pearl від Guerlain. Юзаю їх у тандемі з класичними - і більше нічого не потрібно.
   Тіні-пудра із серії Spicegold від NoUba у відтінку 250 - розсипчаста блискуча пудра, яку можна застосовувати у якості соло тіней (цей варіант бомбезний!) або доповнити макіяж блискітками, у якості хайлайтера не лише на обличчя, у якості сяючого штриха на помаду. Варіантів безліч :)

Ну а це вже мої власні покупки, їх небагато і всі з Avon:
   Гель для душу Чарівні тропіки - привабив аромат папайї та персика в описі - цікавий гель, яскравий такий.
   Шампунь-кондиціонер від лупи із серії Advance Techniques - брала для чоловіка, дуже-дуже чутлива шкіра голови у нього, гарно підходять йому засобі Avon в цьому питанні.
   Киснева пінка для вмивання із серії ClearSkin - брала для донечки. Спробувала сама, мені сподобалась, трохи підсушує.
   Маска для глибокого очищення проти чорних цяток із серії ClearSkin - також брала для доньки, також спробувала - чудова маска, сама юзатиму іноді :)

З останнім днем літа усіх!
Have a nice day!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.