середу, 30 серпня 2017 р.

Порожнячки серпня

Вітаннячка!

Серпень якось різко перейшов в осінь. Але я осінь люблю :)
А серпень був активним на такі порожнячки:
   Мінеральна сакська грязь від Lac Sante - люблю грязі взагалі, це кілограмове відерце трохи довго юзала. Повторю ще обов'язково.
   Гель для душу Чудовий сад від Avon - на диво, цей гель мені дуже сподобався консистенцією і ще більше ароматом, хоча гель для душу я не люблю взагалі. Шкода, більше цього аромату немає в каталогах. Хотілось би повторити при нагоді.
   Намистинки для ванни Мед+Апельсин від Fresh Juice, Ельфа - нуууу, як на мене, то вже коли зовсім все є і лише намистинок не вистачає до повного щастя :) Не повторю - щаслива і без них.
   Гель для інтимної гігієни Intimo Med, Ельфа - чудовий гель, е ще старий формат, доюзую свої запаси. Повторю.
   Розгладжуюча олія-сироватка для волосся No Frizzy Serum від Hair Company Professional - рідкі кристали для волосся з легким розгладжуючим ефектом та приємним ароматом. Особливо багато не розгладжує, та я й не ставила собі за мету. Не повторю - бо хочу багато інших спробувати.

   Гель для шкіри навколо очей з шавлією від Ziaja - непоганий освіжаючий засіб, трохи прибирає набряки, але останнім часом юзала на шию. Не повторю.
   Крем під очі від мімічних зморщок від Lac Sante - хороший легкий зволожуючий засіб з надзвичайно неергономічною упаковкою - його неможливо дістати без додаткових інструментів після половини використання. Загалом непоганий, але не повторю, занадто багато танців з бубном, аби дістати його.
   Jelu volcanic pore clay mask від Innisfree - маска з вулканічним попелом, дуже відома, але мною не оцінена так, як іншими - не зрозуміла я її. Не повторю.
   Зволожуючий гель-крем для обличчя Тонізуюча гармонія із серії Planet Spa, Avon - з екстрактом насіння гімалайської моринги - дуже мене привабила ця незнайома гімалайська моринга у складі, а насправді таке собі щось, та ще й з блискітками. На обличчя я ризикнула нанести кілька разів - одразу забиває пори. Доюзала на шийку і декольте. Не повторю.

Літо закінчилось :)
Have a nice day!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.