суботу, 16 вересня 2017 р.

[Де НЕ наводити красу в Житомирі?] Салон краси Сфера - в Чорний список!

Вітаннячка!

Ця рубрика з'явилась сама собою - я не могла не поділитися враженнями.

Отож, давайте завітаємо в цей салон. А причина мого візиту дуже проста - мамі мого чоловіка (вона ж моя друга мама) потрібно оновити стрижку, але потрібно терміново, тому в мій улюблений салон ми не встигаємо.


Ззовні трохи симпатично, навіть вивіска українською мовою є.
На жаль, це єдине симпатичне в цьому салоні.
Заходиш - і картина маслом: три майстрині і четверта адміністратор розташувалися на гостьових диванчиках біля рецепції. Можна навіть подумати, що у них перерва :) ну або якраз зменшився наплив клієнтів - і є можливість перепочити.
Дуже неприємно здивував тон і візуальне ставлення до нас - як до жебраків, які зайшли в мегаелітний салон.
Назвавши вартість стрижки, адміністратор, певно, вважала, що ми одразу підемо. Але потрібно було швидко - тому ми лишилися, навіть попри таке початкове ставлення.
Перукарша - вибачте, я не можу по-іншому назвати її - знехотя встала і повела клієнтку (мою другу маму) в зал, а я лишилась на рецепції чекати.
В інших салонах при очікуванні мені одразу пропонують каву/чай, навіть з печивом чи цукерками, журнальчик - елементарна ввічливість до клієнтів. Тут - без коментарів...

Вважаю, що таке ставлення до клієнтів є неприпустимим, особливо при сьогоднішній конкуренції на ринку послуг краси.
В житомирських салонах на рівень вищих, ніж це нєдоразумєніє, до будь-кого, хто зайшов, ставляться з повагою, увагою і філіжаночкою кави, навіть якщо це буде дуже бідна людина.
Звісно, я туди більше не зайду, якщо і буде терміново. І вам не раджу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.