неділю, 30 квітня 2017 р.

Новинки-покупки квітня

Вітаннячка!

Квітень видався дуже продуктивним на покупки та новинки.
Запасайтесь чашечкою чаю :)

Азіатська косметика:
   Санскрін Intensive UV Sunblock Cream від 3W Clinic - найкращий санскрін для мене. Це вже другий тюбик підряд.
   Ультразволожуюча полунична тканинна маска від Shelim.
   Омолоджуюча женьшенева тканинна маска від FoodaHolic.
   Зволожуюча чорнична тканинна маска від Natureby.
   Зволожуюча гранатова тканинна маска від Natureby.
   Глиняна гранатова маска від Missha.
   Пробники-подаруночки від Innisfree та Tony Moly.

Мені дуже сподобалась продукція Agor, тому:
   Гідролати Персик-виноград, Зелений чай-зелена кава, Апельсин. Я взагалі від гідролатів у ейфорійному захваті. Не зупинюсь, поки не спробую їх усі.
   Два убтани для вмивання №4 Для проблемної шкіри і №7 Захист і оновлення.
   Гіалуронова зволожуюча сироватка - таку вже юзаю і взяла другий флакончик про запас.

Від Ельфи я вибрала таке:
   Новинки для рук від Dr. Sante - з арганою, ши та кокосом. А то дуже ви хвалите їх :) не можу пройти повз :)
   Дез для спортивного взуття від Зеленої Аптеки - оскільки нам доведеться трохи походити :)

Айхерб у цьому місяці порадував мене:
   Набір Ultimate Base Set від Real Techniques - мріяла про спонжик і Expert face brush.
   Пензель Base Powder Brush від Real Techniques - моя велика весняна хотілочка.
   Пензлик Your Finish/Perfected, Setting Brush від Real Techniques - його я взяла для хайлайтера замість пензля-віялка.
   Відомі усім бальзамчики Organic Lip Balms від Sierra Bees - завжди потрібна річ.
   Крем для рук Hand Cream with Manuka Honey від Sierra Bees - це також всюди й скрізь потрібне. Ручки мають бути доглянутими.
   Капсули Cycle Comfort від Now Foods - для жіночого здоров'я в особливі дні циклу. Не скажу, що я маю проблему, але система запропонувала цю добавку за такою приємною ціною :)
   Omega-3 Premium Fish Oil від Madre Labs - цих баночок приїхало аж 6. Дітям даю - спортсмени ж вони у мене. І ми з чоловіком приймаємо.
   Тонік Witch Hazel Toner від Madre Labs - хотіла його спробувати.

Зовсім небагато декоративної складової:
   Тональний крем Lush Satin Multivitamin Brightening Foundation від Paese - сподобався дуже, якраз під нього і брала спонжик на айхербі.
   Рідка тінь Lid Lingerie Eye Tint від NYX у відтінку  Nude to me - перше знайомство з брендом.
   Помада для брів Tame & Frame Brow Pomade від NYX у відтінку 03 Brunette - брала на заміну олівцеві і туші, цікавий засіб.

І несподівана приємність квітня - виграш в гівевеї у Ані Beauty Stuff
   Лосьйон-тонік Clinians, туш L'Oreal False Lash Papillon Sculpt, парова маска для очей Као.
   Мініатюрки: гідрофільна олія K.Laurent, сухий шампунь Batiste, лак для волосся Schwarzcopf, крем для тіла T.Mugler, маска для обличчя Avene, засіб для створення трендового макіяжу омбре/деграде/градієнт для очей та губ Рів Гош, міні-кушн Lancome, гель алое Benton, емульсія Beyond, аромати T.Mugler и Avon.
   А також пензлик Elf.
   І дуже солоденька листівочка з тістечком :)
І все це приїхало до мене у коробочці з бантиком - справжній сюрприз :)

Продуктивним на новинки виявився квітень :)
Щось пробували?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.