понеділок, 1 травня 2017 р.

Перезапуск 2017. Квітень: 30 днів включеності. Дні 22-30

Вітаннячка!

І ось квітень добіг кінця.
Про попередній тиждень можна почитати тут⇨

День 22. Планувати покупки таким чином, щоб їздити у супермаркет 1-2 рази на тиждень.
У нас виходить так, що максимально ми закуповуємось продуктами раз на тиждень-два.
Протягом тижня докуповуємо лише хліб, молочку і свіжі овочі-фрукти.
Виконується.

День 23. Проаналізувати місячний бюджет. Висновки прийдуть самі.
Періодами ми ведемо облік наших витрат. На кінець місяця висновки дійсно приходять...
Періодично виконується.

День 24. Зайнятися своїм здоров’ям.
Сьогодні останній день курсу масажу :) спинка моя дуже вдячна :)
Вважаю виконаним.

День 25. Не витрачати грошей протягом 24 годин.
Не вийде. Синові потрібно до лікаря.
Не виконано.

День 26. Завести нові знайомства.
Ееем, тут все складно. Я не хочу пускати людей у свій простір. Я інтроверт і мені з цим комфортно. І нехай весь світ почекає.
Не виконано.

День 27. Зважитися на те, на що досі ніяк не виходило.
Якщо чесно, я поміняла місцями 27 та 28 дні :)
Сьогодні я зважилась нарешті пофарбувати всю довжину волосся. Вперше. Самостійно.
Вийшло дуже цікаво - черешня, я б сказала :)
Виконано. І це дуже цікаве відчуття.
(фото в приміщенні)
(фото на сонечку)


День 28. Дозволити собі виглядати вражаюче.
Дозволяю :) тільки фото я не встигла зробити.
А ще сьогодні моя донечка виконала третій дорослий розряд на дистанції 100м на спині :) моя трудяжка :)
Виконано.

День 29. Повторити ті пункти, які здалися корисними.
Хочу повторити день 25, який не вдалося виконати - Не витрачати грошей протягом 24 годин.
І знову не вийшло :) у дітей сьогодні урок малювання.
Не виконано.
п.с. Бджілку вам для настрою :) на айві біля дому :)


День 30. Визначити свої особисті цілі на травень.
Травень складається нам незаплановано відпустково-відпочинковим місяцем :)
Тому головна ціль - відпочити по максимуму і набратися сил на активну роботу :)
І ще одна ціль - покращити робочий процес, розібрати спірні моменти. Це важливо і до цього треба підготуватися.
Звісно, нові знання. Це завжди в пріоритеті.
Виконано.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.