понеділок, 17 квітня 2017 р.

Expression Lines Eye Cream від Lac Sante

Вітаннячка!
З другим днем Великодня усіх! Міцного здоров'я!

Сьогодні я хочу розповісти вам про Крем під очі від мімічних зморщок від Лак Санте.
Юзаю я його вже два місяці, тому й враження трохи склалося.
Тож, поїхали :)


Кремчик гарно запакований у картонну коробочку.
На коробочці вказана вся потрібна інформація: склад, застосування, умови зберігання.
Склад: Aqua mineral water, Coffea arabica L. (green coffee) seed oil, Pure Prime Pressed Cocoa Butter, Prunus Persica, Ricinus Communis Seed Oil, Sensolen, Oligoceane, Tocoferol Acetate, Cetearyl Olivаte, Sorbitan Olivate, Sodium Alginate, Aloe Vera, Grape Seed extract,  Echinacea extract, Rosmarinus extract, Caffeine, Sodium Hyaluronate, Euxyl, Cananga odorata

Також на коробочці вказується опис дії крему:
Легкий натуральний крем швидко проникає у шкіру, позбавляє її стомленості та напруження навколо очей. Зволожуючий комплекс дарує відпочилий вигляд, відновлює свіжість шкіри. Алое Вера та Гіалуронова кислота зменшують прояв мімічних зморщок. Вітамін Е покращує еластичність і колір шкіри, запобігає пігментації. Олія зеленої кави позбавляє синців та набряків під очима, захищає тендітну шкіру від сонячної радіації та передчасного старіння.
Екстракти мушлі устриці та морські мінерали зміцнюють чутливу шкіру, стимулюють відновлення клітин. Багаті на корисні кислоти та вітаміни олії персику, винограду, какао та рицину живлять послаблену шкіру навколо очей, стимулюють вироблення колагену та еластину, сповільнюють її старіння та деформацію, захищають від шкідливого впливу навколишнього середовища.

На четвертій стороні можна знайти дані стандарту, термін придатності, інформацію про виробника.

Розпаковуємо - звичайна баночка на звичайні 15мл для засобу під очі.

На самій баночці повторюється інформація про склад.
 
На іншій стороні - об'єм, про термін придатності, застосування, інформація про виробника:

Тепер кілька слів про упаковку.
Я разів з 150 натисла дозатор, аби він мені вперше видав якусь кількість продукту - це єдиний мінус.
Після того цей дозатор може видати будь-яку кількість крему, навіть півнатиску.
Дозатор - зручний "носик" - дуже гігієнічний. Крем не засихає в ньому.
Плюс кришечка прозора - додатковий захист.

Колір - білий.
Консистенція - легкий крем.
Аромат - легкий свіжий, ледь відчутний.
Розподіляється на шкірі легко.
Вбирається швидко.

Мої враження:
✓ Я тримаю крем в холодильнику - наносити його прохолодненьким дуже приємно.
✓ За два місяці використання мої "гусячі лапки" трішки розгладилися - причому крем краще почав діяти в тандемі з гідролатом.
✓ Схильність до синців та набряків маю величезну, а цей кремчик легенько нівелює мою проблемку.
✓ Зволожує шкіру навколо очей пречудово.
✓ Я навіть іноді наношу його на все обличчя на ніч - приємно, пори не забиває, зволоження мені вистачає.
✓ Ціна - 113грн.

Висновок: хороший бююджетний крем. Коли не знатиму, що вибрати, звернусь до нього.

А ви пробували такий? Може, хотіли б спробувати?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.