неділю, 9 квітня 2017 р.

Американські маски Freeman - Авокадо та вівсяне борошно

Вітаннячка!

Нещодавно я розповіла про Діамантову маску, а сьогодні я хочу розповісти про Авокадову :)
Avocado & Oatmeal Clay Mask - Глиняна маска Авокадо і Вівсяне борошно

Від виробника:
❝Авокадо зволожує, відновлює та захищає шкіру, вівсяне борошно розгладжує зморшки, очищає мертві клітини, усуває шершавість та сухість шкіри.❞

Мої враження:
✦ використовую 1-2 рази на тиждень;
✦ очищує добре, пори світлішають;
✦ зволожує - але все ж опісля потрібно нанести сироватку чи крем;
✦ про  мертві клінтини та шершавість нічого не можу сказати - бо перед маскою завжди користуюсь скрабом чи пілінгом для обличчя;
✦ шкіра свіженька після маски, очищена і не суха.

Туба зручна, м'яка, засіб легко добувається.
Носик-дозатор у масок однаковий - зручний :)
Кришка міцна, не відвалюється, закривається щільно.

Застосування:
❝Нанести тонким шаром на чисте обличчя та шию, уникаючи область навколо очей. Залишити на 10хв. Змити теплою водою. Використовувати 1-2 рази на тиждень.❞

Колір - приємний зелений.
Консистенція - кремово-глиняна. Легко розподіляється.
Аромат - легкий парфумно-ягідний, з нотками вівсянки :)

Цю маску я юзаю увечері.
Вона гарно очищує шкіру, матує, разом з тим не висушує її.
Я також хочу повторювати цю маску, як і Діамант, ну і знайомитися з іншими від Фрімен.
А ви пробували?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.