пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Orange & Mango - баттер для тіла від Fresh Juice

Сьогодні буде ще одне моє відкриття, немов Америка для Колумба.
Вашій увазі - баттер для тіла від Fresh Juice Апельсин та манго. Ось така чималенька баночка на 225мл з яскравою соковитою етикеткою:

Баттер герметично захищений фольгованою мембраною, що має зручний кутик-вушко для відкриття. Таким чином, я бачу, що ніхто не відкривав мою баночку до мене.
Крізь мембрану ледь-ледь пробивається аромат - солодкий манговий.

Аби зняти мембрану, треба докласти трішки зусиль (челендж 22 віджимання точно не буде зайвим у цьому випадку).
Після відкриття аромат значно посилюється, і вже хочеться спробувати його на смак (бо ж я дуже люблю фрукт манго).

Баттер тримає структуру м'якого вершкового масла (вибачайте за тавтологію).
Потривожена допитливим юзером-совою консистенція не бажає набувати однорідної маси, і ямка від ложечки лишається.

Наноситься баттер без зайвих зусиль (тут вже 22 віджимання не потрібні).
Розподіляється легенько і ароматно (чи то я так люблю те манго?).
При контакті зі шкірою тане (а якщо шкіра ще розігріта після душу - то цей процес прискорюється).
Вбирається дуже швидко, лишаючи після себе приємне відчуття пом'якшення і підживлення. А от липкої плівочки нема, взагалі нема, і не шукайте її.

Хочу розглянути склад цього дивовижного засобу:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Palmitate, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Amaranthus Cruentus Seed Oil, Mangifera Indica Fruit Extract, Citrus Sinensis Peel Oil Expressed, Parfum, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, D-limonene, CI 19140, CI 14720, CI 15985.

Із дуже позитивного:
+ ши (Butyrospermum Parkii Butter - ото назвали ж),
+ гліцерин,
+ екстракт манго,
+ амарантова олія.

Із негативного:
- цетреат (синтетичний емульгатор, є токсичним),
- поліакрилат натрію (синтетичний загущувач та вологоутримувач, є токсичним, сушить шкіру, забруднює середовище),
- пропілен гліколь (нафтопродукт, консервант, є алергенним),
- феноксиетанол (консервант, зволожувач, є токсичним),
- метилпарабен, етилпарабен, пропілпарабен, бутилпарабен (синтетичні консерванти, є алергеном),
- гексил цинамал (ароматизатор, є алергенним),
- CI 19140, CI 14720, CI 15985 (синтетичні барвники, є токсичними).

А я наївна думала, що гарний жовтенько-оранжевий колір баттера - то заслуга апельсину (якого у складі я й сліду не знайшла) і манго.
Негативних компонентів набагато більше - самі бачите. І тут я "в смятєнії".
Чи приємною виявився Америка-баттер для Колумба-сови? Якби не дивилась на склад - я б йому дифірамби співала. Але стільки синтетики на 1 кубічний сантиметр...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.