понеділок, 27 лютого 2017 р.

Що закінчилось у лютому

Після активного на спорожнілі баночки січня я думала, що зовсім пропущу цю рубрику в лютому. Але ні. І ось що маю:

Почну за категорії "Прилаштовую" - це те, що у мене лежить без діла, але шкода викинути:
   Спрей-лосьйон Журавлина та кориця від Ейвон - не подружилась я з ароматом.
   Тональний крем серії Luxe від Ейвон - брала спробувати, як мені піде тональний як одиниця косметики - не пішов.
   Два олівці для повік - зелений та бірюзовий - з різних серій від Ейвон - Мало дуже користуюсь олівцями, завжди наберу і потім роздаю.
   Помада гарнезного темно вишневого кольору з шоколадним підтоном і карамельковим запахом серії Color Trend від Ейвон - просто лежить, чомусь не ношу, хоча вона мені дуже-дуже подобається.
   Жменька пробників різних помад від Ейвон - те ж саме, лежать.
То збіг, що все від Ейвон :)

Для волосся:
   Бальзам для волосся серії Кератин від Др.Санте - хороший бальзамчик, обов'язково повторю ще.
   Дві маски серій Кератин та Арганова олія від Ейвон - хороші маски, але не повторюватиму, хочу пробувати інші, та й Др.санте мені більше сподобались.

Для личка:
   Жирний зволожуючий крем від Care and Beauty Line - нарешті він закінчився, навіть для шийки заважкий.
   Натуральний сухий скраб від Mirelin - засіб хороший, простий, але не повторюватиму, не вразив.
   Скраб для обличчя із серії Clearskin від Ейвон - перший тюбик мені дуже сподобався, але другий - аж ніяк. Занадто ментоловий.

Для тіла:
   Скраб Полуничний від Ейвон - нарешті це нєдоразумєніє закінчилось.

Декоративна косметика:
   Туш для об'єму вій від Ейвон - катастрофа і повний фейл. Щіточка величезна - я постійно умудрялась потрапити нею в око собі. Туш за півдня осипалась під очі - наче до неї осінь прийшла і час скидати листя.
   Футляр для пудри від МеріКей - я не планую купувати надалі компактні пудри МеріКей, а сам футляр займає багато місця, тому не бачу сенсу його зберігаи.

Чи пробували щось? Чи хотіли б щось спробувати? Може, навпаки - передумали вже?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.