четвер, 29 червня 2017 р.

Новинки травня й червня

Вітаннячка!

За травень та червень у мене набралось чимало косметичних обновок :)
Покажу не всі, деякі не встигли потрапити до цієї теми, бо вже закінчилися :)
Поїхали :)

Ролик швидкої дії для прищиків від Nature Med - брала для доньки. Перший продукт від марки.
Ензимний пілінг від Ziaja - повторюю, сподобався.
Пілінг-паста з манукою від Ziaja - теж повторюю, чудовий засіб.
Кислотний засіб для педикюру від Naomi - ще не пробувала такого формату.

Подаруночком я отримала ропу з озера Сиваш - насичений соляний розчин (можливо, ви знаєте якісь лайфхаки з його використання - буду вдячна). І два милка ручної роботи.

ColorPop :)
Помада-стік у відтінку LBB.
Рідка помада серії Ultra Satin Lip у відтінку Lyin' King.
Рідка помада серії Ultra Satin Lip у відтінку London Fog.
Рідка помада серії Ultra Satin Lip у відтінку Panda.
Помадки виявились трішки капризними на мені і без контуру злегка заходили в складочки - я такого не люблю.

Безколірний олівець для губ від Лореаль - на допомогу помадкам КолорПоп.
Кремовий коректор Camouflage Cream від Catrice у відтінку Wake Up Effect - піддивилась його у Блискітки :)
Перфорована пилочка для нігтів від Zauber - давно хотіла спробувати, трапилась нагода придбати.
Керамічний брусок від Zauber - а от з таким девайсиком я вже знайома, дуже мені подобається, прийшов час замінити робочий.
Пробничок парфуму John Varvatos - отримала подаруночком в одному замовленні. На диво, приємний аромат :)
Крем для шкіри навколо очей Aquasource Total Eye Revitalizer від Biotherm - весняна хотілочка :)

Система видалення кольору Colorianne Prestige Remove Color System від Brelil - прибираю фіолетово-вишневий і повернусь до свого рідного кольору. Але вишневі пасемки я собі робитиму :)
Шампунь для сухого волосся М'якість та шовковистість та шампунь для тонкого волосся Об'єм від кінчиків від O'Herbal, Ельфа - беру такі міньки чоловікові - таким чином зараз підбираємо йому шампунь, у нього дуже вибагливе волосся.

Зубна паста Інтенсивне відбілювання від ZUBB - блогосвіт так нахвалював ці пасти, що я вирішила спробувати хоч одну :)
Моя улюблена гіалуронова сироватка від Agor - третій флакончик вже, це про щось та каже.
Гідролат Лаванда від Agor - найулюбленіший.
Інтим-засіб від Avon - помилково замовила такий формат, хоча планувала взяти інтим-мус в поїздку. Проте, і цьому я із задоволенням знайду застосування :)

Маска живильна для волосся від Salon Professional, Ельфа - хороша лінія, люблю її давно.
Бальзам для волосся від випадіння від Dr.Sante, Ельфа - брала маску, сподобалась, хочу знайомитися із серією далі.
Крем-мило Франжипані і драконів фрукт від Fresh Juice, Ельфа - постійно беру ці чудові мила для рук, дуже ароматні.

Крем для рук та нігтів Лаванда від Домашнього Доктора, Ельфа - цей крем я запримітила у Оленки-Василенки :) Після моря шкіра активно потребувала живлення - я вирішила спробувати для всього тіла.
Лосьйон для тіла Лаванда від O`Herbal, Ельфа - знайомлюсь з цією лінійкою.
Молочко для тіла з пантенолом із серії Panthenol від Elfe Pharm - необхідність після моря. Тепер точно знаю, що із собою везти на море наступного разу :)
Сонцезахисна емульсія для засмаги від Ельфи - цей дойпак я взяла для засмагань вже тут, бо всі запаси використалися на морі.
Грязь Мертвого моря від Salon, Ельфа - люблю ці грязі, а Ельфа любить їх давати бонусом до покупок :)

Так я провела останній місяць весни і перший місяць літа :)
Є щось знайоме?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.