вівторок, 23 січня 2018 р.

Мікрострумова терапія

Вітннячка!

Ви ж знаєте, я люблю трішки експериментувати в цьому напрямку :)
До процедури мікрострумів я йшла майже рік.
А ідею мені підказала одна файна косметолог, коли я у неї пробувала лазер :) я дуже вдячна насправді.

Коротко:
  • мікроструми - це дрібні електричні імпульси низької частоти;
  • контактують зі шкірою через електроди;
  • для кращої взаємодії використовується гель-провідник;
  • процедуру використовуються для отримання лімфодренажного ефекту, підвищення тонусу шкіри, регенерації клітин, вироблення колагену;
  • можна додавати різні ампули "під струм", оскільки струми прекрасно проводять корисні речовини вглиб шкіри;
  • поступово освітлюється шкіра, постакне, пігментні плямки;
  • процедура не має періоду відновлення, хіба що кілька годин у мене сходило невеличке почервоніння;
  • є свої протипоказання: вагітність, онкологія, захворювання серцево-судинної системи, наявність кардіостимулятора, запальні процеси на шкірі у стадії загострення;
  • у кого металокерамічні зуби - їм буде дуже некомфортно, хоча сама процедура є безболісною, лише спершу легке поколювання (але це залежить від вашого больового порогу);
  • миттєвий ефект є, проте не такий, як вік уколів краси, та все ж ефект накопичувальний: тут потрібно набратися терпіння і працювати, бо омолодження запускається поступово, але надовго - ви змушуєте клітини працювати самостійно, а не працюєте замість неї;
  • потрібен курс на рік із 6-10 процедур по 1 на тиждень і далі по 1 процедурі на місяць для продовження ефекту;
  • може застосовуватися не лише на обличчя, а і на тіло, в тому числі в антицелюлітних програмах.

Отже, суть процедури:
1. Очистити шкіру:

2. Нанести сироватку (за бажанням, не є обов'язковим пунктом). І нанести гель-провідник.

3. Налаштувати апарат - цей з електродами, а ще є рукавички (тут подвійна користь: і масаж, і мікроструми), тільки мені робили цими чарівними кульками :)

4. Сама процедура - на обличчя та на шию. Час процедури 30-45 хвилин.


5. Альгінатна маска (теж не є обов'язковим пунктом, але дуже приємним). Мені робили двічі альгінатну маску після процедури.

Мої результати після 10 проедур:
розгладилися носогубні складочки;
почали розгладжуватися зморшки на лобі;
підтягнувся овал обличчя;
піднялися щічки;
посвітлішали постакне і тон шкіри став рівнішим (правда, потім мене дуже посипало на мигдалевий пілінг, ну і невесело загалом).

Після закінчення цих процедур косметолог порадила мені підібрати догляд з невеликим ліфтингом. Тому я вибрала собі кілька продуктів у Джерелії: денний крем, нічний крем, сироватка та гель для шкіри навколо очей:
Для мого віку насправді ця серія трохи ранувато, тому юзаю я кожен продукт лише по 1 разу на тиждень - цього цілком достатньо.

Фото "до" як такого у мене немає, тому буде лише фото "після" :) рівно після останньої процедури.

Єдиним мінусом цієї процедури є її вартість.

Процедурою я більш ніж задоволена.
Ви б зважились на таке? 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.