неділю, 21 січня 2018 р.

Підсумки року 2017 і якісь плани на 2018

Вітаннячка!

Усі вже, певно, встигли написати свої підсумки ще під кінець року і навіть запланувати щось на 2018.
А я нарешті морально підготувалась для цього, чесно відповіла сама собі.

2017 був загалом хорошим роком.
Із запланованого на початку року виконала десь половину... ну добре, третину... перечитала свої плани: три з половиною пункти - із 15...
Закинула тренування, каюсь.
Не вчила нічого з фотографії. Не каюсь. Нової інфи вистачало з головою.
А от плазмоліфтинг вирішила не пробувати поки - ранувато ще.

В цілому в 2017 вийшло трохи незапланованих подорожей - в похід в гори і на море.
Це приємніше навіть, ніж якщо планувати заздалегідь і чекати цього з нетерпінням.

2017 дав мені можливість спробувати себе в іншій роботі - і я знову джуніор :)
Дякую тобі, 2017, показав мені справжнє ставлення до мене деяких людей. Лицемірити не вмію, тож лишаю їх в старому році.
Надалі треба берегти свій простір, остерігатися "друзів" у лапках. Хай у них все буде добре, але подалі від мене.
І шанувати тих, з ким хочеться жити під знаком оклику.

І зовсім не дякую за те, що забрав дорогих людей.
C'est La Vie, скажете ви... так, але...


2018. Що б такого запланувати і попросити у нього?
2018, не забирай нікого!
❝..миті жодної не можна повернути,
Щоб заново по-іншому прожить.❞

Повертаюсь в тренування - бо моя спина вже почала нагадувати про себе. Так що вибору у мене й нема  жартую, мені це подобається насправді  .

Хочу поїхати в якесь місто і погуляти там кілька днів.
Як насправді складеться - я не знаю.

Вчитися і навчатися. Щоб із джуна в мідла перейти 

Хотілось би більше часу малювати - але тут як муза з'явиться.

Я б не назвала це to-do листом, це лише побажання собі. Але хай все буде добре :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.