неділю, 23 жовтня 2016 р.

Lac Sante: Скраб пелоїдній та Альгінатна маска-гоммаж

Одного разу я натрапила на українську косметику Лак Санте. Зацікавилась.
Для знайомства я вибрала скраб та маску.

Також рекомендую почитати відгук на ці продукти у моєї тезки :)

Що пише виробник:

Скраб изменит Ваше представление о пиллинге: его можно вообще не тереть, а значит не растягивать кожу! Нежная текстура с микрочастицами минералов, морскими водорослями и глиной мягко избавляет от мертвых клеток и очищает поры. Минеральный скраб действует как питательная маска, а растительные экстракты помогают снять воспаления. Кожа порадует Вас легкостью, ровным рельефом, свежим цветом и мягкостью.

Альгинатная маска с минералами активно тонизирует, увлажняет, восстанавливает и защищает кожу, снимает раздражения, стимулирует обмен веществ и клеточное дыхание, обеспечивает анти-стресс эффект. Рапа Сакского озера выводит шлаки, токсины, стимулирует лимфодренаж, очищает поры, питает минералами, имеет антисептическое и антибактериальное действие. Экстракт водорослей предупреждает старение кожи , восстанавливает ее тонус, упругость и эластичность, уменьшает глубину морщин, подтягивает кожу. Маска содержит комплекс витаминов А, В1, В2, В12, С, Е, макро- и микро-элементы, растительные протеины, фолиевую кислоту. Экстракт алоэ глубоко увлажняет, масло жожоба - восстанавливает кожу. Лицо приобретает свежий вид, значительно улучшается цвет и тонус кожи.
Що думаю я.

Скраб мені дуже нагадує прості грязі - як кольором та запахом, так і консистенцією (але це тільки в плюс, бо грязі я дуже люблю і поважаю). Але при цьому з маленькими-маленькими поліруючими частинками.
Я наношу його колоподібними рухами без натиску на вологу шкіру на 5хв, потім змиваю. Дуже ніжно, делікатно, але дуже гарно очищує. При нанесенні я відчуваю тепло - ну точно грязі :)


Після скрабу я наношу альгінатну маску-гоммаж на суху шкіру на 15хв.
Вона гелеподібна, але текуча.
Після нанесення з'являється пощипування й іноді навіть попікування, але проходить хвилин через 5.
Змивати її не потрібно, її треба скочувати. Чесно кажучи, жодного разу у мене це не вийшло, яким би слоєм я не наносила - хоч тонким (але тоді вона добряче впитується), хоч товстим. Тому я змиваю її спонжами, а це досить проблематично.
Після маски шкіра трохи почервонівша. І це тримається десь до години. Тому ця процедура - виключно вечірня.
Шкіра після маски дуже свіжа, ніжна. Ефект таки виправдовує пощипування і почервоніння. Але етап змивання... 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.