середу, 26 жовтня 2016 р.

KosMystik: очищуючий гель для обличчя і засіб для демакіяжу

Хочу розповісти про два продукти для щоденного очищення шкіри обличчя, один з яких став моїм необхідним засобом.


Раніше я ніколи не користувалась кремоподібними для демакіяжу, просто вмивалась гелем чи пінкою або використовувала міцелярку.

Демакіяж Plaisir Iniatique я отримала в подарунок до свого замовлення. От і випала нагода нарешті познайомитися з цим представником.
Коли я його спробувала, у мене трапився розрив шаблону - я повністю переглянула свій підхід до очищення. Як то очі відкрились - я занадто агресивно очищувала шкіру до цього моменту (скраб, сода, чистота до скрипу).


Демакіяж має ніжну кремову текстуру і ніжний аромат. Я наношу його руками на суху шкіру, масажую все обличчя, змиваю водою. Я пробувала наносити і на вологу шкіру, але на суху мені подобається більше.
Після цього демакіяжу шкіра не пересушена, підживлена.
Користуюсь ним увечері лише. Хоча вважаю, що і вранці його також можна використовувати для очищення. Річ хороша, хочу повторити.

Очищуючий гель Visage Romantique.

Гель призначений для комбінованої та жирної шкіри - бо він підсушує. Сухій шкірі буде некомфортно з ним. Хоча виробник стверджує, що він для всіх типів.
Аромат ненав'язливий, свіжий. Гель дещо желеподібний, зручна помпа-дозатор. Піниться не сильно. Звичайнісінький гель для вмивання з мінералами Мертвого моря - просто, як і все геніальне.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.