неділю, 3 грудня 2017 р.

Новинки-покупки листопада і Чорна п'ятниця

Вітаннячка!

Якби не Чорна п'ятниця, цей пост був би коротким.

Почну із запланованих покупок.
В Avon я замовила кілька потрібностей:
   Кремовий засіб для інтимної гігієни з ромашкою та гамамелісом - такий засіб завжди потрібен у ванній кімнаті.
   Гель для душу Скарби зими - гелі для душу у нас гарненько йдуть в маленькі пляшечки для басейну.
   Підводка-фломастер для очей СуперДовжина Акцент - тільки я так можу, ага  віддала підводку і одразу ж купила нову. Ну і вже другий рік підряд під Різдво я хочу підводку.
   Шампунь та бальзам-ополіскувач із серії Магія гіалурону - нова серія, а ейвонські шампуні загалом мені подобаються, та ще й мої запаси підійшли вже гарно і зовсім до кінця, тож вирішила спробувати.

Всяке-різне:
   Пілінг-паста з екстрактом мануки від Ziaja - моя n-на туба, дуже подобається, але в холодну пору року вона повільніше йде - не так часто хочеться нею користуватися.
   Мигдалева олія для кутикули від Eva - я так подумала, що на роботі моя олійка вже починає закінчуватися, тому вирішила взяти запас.
   Керамічний пушер для кутикули від PNB - взагалі люблю керамічні брусочки, але пушер зацікавив. Одразу скажу, що брусочок мені більше подобається.
   Керамічний брусок в колбі від Zauber Manicure - хороші девайсики, достойно справляються зі своєю задачею на ура.

А тепер покажу вам, що я не планувала поки що купувати, але спокусливі ціни Чорної п'ятниці і внутрішній запасливий хом'як не дали пройти повз - все одно я його мала б поповнювати згодом.
Irene Bukur - всі ці три засоби я вже розпробувала раніше і вони мені сподобалися надзвичайно:
   Фітомаска Ефект миттєвої дії - не назву так вже й справді миттєвою дією мінус 7 років, але маска прекрасна! і натуральна! і ще й можна користуватися нею хоч щодня, проте я забуваю щодня. Люблю використовувати її зранку.
   Ексфоліант-крем Чиста шкіра - ще один диво-засіб. Дрібнозернистий пілінг, який м'яко полірує шкіру. Я люблю давати йому полежати маскою 5 хвилинок. Трішки пощипує, але не подразнює.
   Зубна паста Ефект рідкої емалі - це перша сімейна паста, яка дуже сподобалась моїм дітям, їм можна її використовувати також. Вона дуже м'яка, але гарно освіжає. А ще мої надчутливі зуби перестають бути надчутливими - таке ще жодна паста не давала.

Ельфа до Чорної п'ятниці зробила на всі продукти знижку 25%, а більшість моїх запасів потребували поповнення. Тому цю пропозицію я із задоволенням прийняла, і от що з цього вийшло:
   Інтимний засіб із серії Intimo-Med - після зміни упакування ціна чомусь виросла втричі... але засіб хороший, нарікань нема.
   Бальзам-концентрат Aloe Vera, Dr.Sante - полюбила цю серію з першого ж застосування, та й волоссю доньки вона теж сподобалась.
   Бальзам, маска (1л) та шампунь (1л) із серії Anti Hair Loss, Dr.Sante - ще одна улюблена серія, також підходить мені й доньці, тому - великий об'єм тут доцільний.
   Сіль для ванн Грейпфрут і розмарин, Fresh Juice - люблю аромат грейпфруту.
   Крем-гель для душу Мандарин та авапухі, Fresh Juice - було цікаво, який же тут аромат :) але я захворіла, і мій ніс відмовився на деякий час розпізнавати запахи...
   Три креми для рук: аргана, ши та кокос, Dr.Sante - відносно нещодавні новинки, мені сподобались, руки з ними доглянуті. Подивимось, як поводитимуть себе взимку - хороший стресовий сезон для тестування.
   Дитячий крем гігієнічний Збір трав, Домашній лікар - таке беру для доньки, їй подобається.
   Солі для ванни: з магнезією, з лавандою, з ялівцем, Домашній лікар - ці пакуночки бралися конкретно для доньки на період змагань - заспокоювати втомлені м'язи.

Листопад вийшов у мене багатий на засоби для волосся - найбільш витратна стаття.
На цьому кажу вам  гарно настрою! і ще зустрінемось!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.