суботу, 2 грудня 2017 р.

Порожнячки листопада

Снігові вітаннячка!
Листопад закінчився - і прийшла зима 
Тому розкажу вам, що закінчилось у листопаді.
Але спершу - фото для настрою  перший сніг і троянди

Першою покажу мою улюблену категорію - зроби_ щасливим_іншого - У добрі руки:
Прилаштувала майже всі свої лаки. Кілька таки лишилось мені :)
Мої нігті чомусь дуже-дуже не люблять такі лаки. І хоч як я противилась спробувати сучасний тренд гель-лак, я таки спробувала його - і побачила, що мої нігті нормально сприймають його. Значить, так воно і буде.

Тональний Paese - не подружусь я з тональним. Можливо, колись ще пробуватиму.
Підводка Maybelline - довгенько лежить у мене, користуюсь ну дуже рідко, а подружці буде в нагоді.

Для волосся:
Кондиціонер з плацентою Живлення та зволоження від Salon, Ельфа - хороший, вже змінили дизайн, правда. Добре живить волосся.
Маска з кокосом від Dr.Sante, Ельфа - чудова масочка, з донькою використали за два місяці. Періодично братиму обов'язково.
Шампунь Макадамія від Dr.Sante, Ельфа - сподобалась серія, але є достойніші.
Шампунь Aloe Vera від Dr.Sante, Ельфа - дуже сподобався і вся серія також, от дуже-дуже, повторюватиму обов'язково.
Шампунь для об'єму з арнікою від O`Herbal, Ельфа - хороший шампунь, але не вразив щоб аж так вау і захотілось повторити.

Для тіла та Для обличчя:
Сіль морська з лавандою - дуже допомогла доньці в перший день змагань з плавання відновити сили і розслабити втомлені м'язи, підготуватися до другого дня.
Рідке мило Малина та гранат від Genera - як на мене, звичайнісіньке мило.
Міцелярна вода Мускатна троянда і бавовна від Зеленої аптеки, Ельфа - загалом хороша міцелярка, але щось я вже натішилась цим продуктом.
Равликова ампульна сироватка від Scinic - цілих 250мл! ніколи не купуйте такий об'єм! хоча загалом продукт хороший, але я вже й поділилася нею, і на шкіру шиї використовувала, але такий об'єм...

Листопад, як на мене, не дуже активний, але об'єми великі :)
Гарного настрою  і скоро побачимось!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.