неділю, 30 липня 2017 р.

Порожнячки травня-червня-липня

Вітаннячка!

Три продуктивні місяці закінчилися, і U are welcome побачити результат :)
Категорія "Відпочинково-морські порожнячки":
   - Три корейські тканинні маски - з полуницею Shelim Ultra Hydrating Essence Mask Strawberry, женьшенем FoodaHolic Red Ginseng Natural Essence Mask та чорницею Natureby Blueberry Essence Mask. Дуже сподобалися, справжня знахідка для шкіри після сонечка. Розтягувала на два використання кожну - містять багато сироватки для одного разу.
   - Очищаюча маска від Ароматики - здивувала мене якістю, дуже файно очищує шкіру.
   - Очищаюча глиняно-гранатова маска Pure Source Pocket Pack від Missha - мені її вистачило на 4 використання. Рятувала мене від нерадостей протягом відпочинку, які табунами нападали (це у всіх таке буває?)
   - Два сонцезахисні лосьйони у форматі спрею від Avon з spf15 - на передпочаток пляжного сезону в Туреччині цього виявилось достатньо, аби не згоріти. Люблю їх вже кілька років.
   - Лосьйон для тіла з екстрактом алое від O`Herbal - легкий ультразволожуючий лосьйончик, який я використовувала на все сімейство (двоє дорослих і двоє дітей) щовечора після засмаги вдень. На два тижні його не вистачило - на два тижні треба дві такі банки.
   - Маска для волосся Стійкий колір від Garnier Fructis - обтяжувала й перенасичувала волосся. Більше не візьму.
   - Охолоджуючий лосьйон-спрей після засмаги з вітаміном С від Avon - ні те ні се. Особливо його не зрозуміла. Зволоження він давав дуже мало.
   - Крем Календула протизапальний від Еффекту - брала для нерадостей на личку (бо ж знаю, що чомусь на морі їх ну дуже багато), але використовувала для тіла усім, коли закінчився лосьйон з алое.

***
Категорія "Для тіла":
   - Скраб-пілінг для тіла Імбир та Лічі від Fresh Juice, Ельфа - для літа залегкий. Нема бажання зараз юзати їх.
   - Намистинки для ванни Вишня-Гранат від Fresh Juice, Ельфа - вишнево-гранатовий аромат перші 2 хвилинки, коли тільки додала у воду. Не першої необхідності.
   - Молочко для інтимної гігієни від Dr.Sante, Ельфа - хороше ніжне молочко.
   - Баттер для тіла Апельсин-Манго від Fresh Juice, Ельфа - чудовий баттер, шикарна дія на шкіру.
   - Крем для тіла Інтенсивне зволоження від Avon - хороший бюджетний засіб, чудове зволоження, приємно здивував мене. Але більше не братиму, люблю Ельфу :)
   - Крем-мило Франжипані і Драконів фрукт у дойпаку від Fresh Juice, Ельфа - люблю ці мила, не сушать шкіру, а ще там класні аромати :)
   - Рідке мило Диня - я забула виробника, але від Ельфи кращі.
   - Кремовий кондиціонер для тіла, що потребує змивання, він Nivea - повний провал і розчарування, ще й ванна після нього слизька та жирна. Не змогла я його доюзати - прощаюсь.
   - Зубна паста Miswak Gold - зазвичай я не показую зубні пасти, але про цю хочу кілька слів сказати. Періодично беремо індійські зубні пасти на основі місваку. Ця якась вдосконалена, краще піклується про зуби, ясна та подих.
   - Крем для рук Олія Ши від Dr.Sante, Ельфа - багато слів було сказано блогерами про ці креми, коли Ельфа їх розсилала. Тому я вирішила взяти всі три на затест. З олійкою ши мені дуже сподобався, інші поки не відкривала :) робити відгук і порівнювати не буду.
   - Крем-мило Чорниця-Малина від Fresh Juice, Ельфа - любов без зайвих слів, я про всі ці мила.

***
Категорія "Для личка":
   - Пілінг-паста Листя мануки від Ziaja - вже чимало од було проспівано цій пасті, я приєднуюсь і вже купила і юзаю другий тюбик, а це багато про що каже.
   - Гідролати від Agor - Грейпфрут-бергамот, Апельсин та Лаванда - всі три хороші, але Лаванда найкраща :) це просто магія якась!
   - Зволожуюча сироватка з гіалуроновою кислотою від Agor - це перша баночка сироватки, дуже мені сподобалась вона, вистачає на 2-2,5 місяці щоденного використання.
   - Маска для обличчя Avocado & Oatmeal від Freeman - хороша бюджетна масочка, періодично беру щось у Фріман, подобається.
   - Зинерит - єдиний засіб локальної дії, який мені допомагає.
   - Зволожуюча сироватка з гіалуроновою кислотою від Agor - а це вже друга баночка сироватки, але шкіра звикла і почала нещадно протестувати. Дам час відпочити і потім повернусь знову.
   - Гідролат Зелений чай та Зелена кава від Agor - а цей мені не пішов ароматом взагалі. Хоча дія непогана, тонізуючий.
   - Ензимний пілінг від Ziaja - відкриття року для мене, дуже цікавий засіб. Таке ніжне пілінгування шкіри, аж не віриться.

***
Категорія "Для волосся":
   - Шампунь та бальзам-ополіскувач Захист кольору з журавлиною та аргановою олією від Garnier Серії Ultra Doux - брала спеціально для збереження кольору, але не спрацювало (взагалі мені сумнівно, що якісь засоби будуть сильно берегти штучний колір волосся). Загалом непоганий догляд.
   - Шампунь дитячий Вишня від Garnier - єдиний шампунь, який підходить моїй донечці на її перехідному етапі. Може, порадите щось іще?
   - Кондиціонер для волосся Keratin Pro від Creightons - колись виграла в гівевеї цілих два :) - шикарний хімозненький кондиціонер, навіть не потрібно юзати маску з ним, доглядає волосся прекрасно (впевнена, що силіконів там чимало).
   - Шампунь та бальзам-ополіскувач від Pantene - до цього я не була знайома з брендом. Загалом непоганий догляд.
   - Шампунь в мініатюрі Здоровий вигляд від O`Herbal, Ельфа - для нормального волосся, з екстрактом березового листя. Взяла на пробу для чоловіка. Хороший м'який шампунь, тільки вода наша не дуже хороша, особливо для чутливої шкіри голови.
   - Маска для волосся серії Кератин від Dr.Sante, Ельфа - люблю цю лінію Ельфи для волосся неймовірно. Обов'язково спробую всі серії.
    - Шампунь та кондиціонер No More Freeze від Creightones - виграла в гівевеї. Дуже класні засоби, справили на мене найкраще враження.
   - Ще один дитячий шампунь Абрикоска від Garnier - писала про Вишеньку, єдині шампуні, які підходять донечці. Єдиний мінус - важко у нас знайти.
   - Дитячий шампунь для юних піратів від Shauma - синові підійшов, м'який, хороший.
   - Бальзам для волосся із серії Проти випадіння волосся від Dr.Sante, Ельфа - повтор вже, хороша серія, люблю Др.Санте.
   - Маска поживна для волосся від Salon Professionals, Ельфа - чудовий засіб для укріплення волосяних цибулинок, просто моя любов. Зараз поки зміню догляд, потім візьму всю серію.
   - Колоруюча маска від AlterEgo у кольорі Mirtillo - маска, яка надає волоссю фіолетового кольору. Має середні доглядові якості, що за її ціну неприємно. Колір надавала гарний, змивався за тиждень з непофарбованого волосся, а от з пофарбованого змитого волосся більше двох тижнів. Більше не братиму.
   - Система видалення кольору Colorianne Prestige Remove Color System від Brelil - вирішила змити фіолетово-гранатовий колір і повернути свій рідний. Думаю, напишу повний огляд на цю систему.
   - Маска-спрей Миттєве відновлення від ProfiStyle - український, між іншим, бренд. Хороша маска, я вже запаслась другою пляшечкою. Не перенасичує, не обтяжує, не жирнить волосся.
   - Сироватка-спрей з кератином для пошкодженого волосся від Avon - хороший спрей, вже не перша пляшечка. Можливо, ще братиму.

***
Категорія "Декоративна++":
Давно у мене не було цієї категорії :)
   - Керамічний брусок від Titania - щось із ним трапилось, він не виконує свої функції так добре, як раніше.
   - Помада в тестері Dior Addict Shine у відтінку 330 Beige Parisian Chic - з цієї помади почалось моє знайомство з Діор. Люблю цей колір, як не дивно :) бо яскраві і темні помади я люблю набагато більше. І якість Діор люблю. Але яке ж трапилось у мене здивування, коли я спробувала помаду від Avon із серії Невагомість (дивіться нижче) - за якістю вона виявилась нічим не гірша.
   - Туш Sumptuous Extreme від Estee Lauder у відтінку Extreme Black - а тут повне розчарування. Я взагалі Есте Лаудер дуже люблю за об'ємну туш. Її сестра має препогану поведінку. Не чекала.
   - Скульптуюча туш для брів BrowDrama Maybelline - чудовий засіб, служив мені довгий час. Новинку вирішила не пробувати - захотілось іншого формату.

***
Категорія "В добрі руки":
До ніжної пані переїхали три ніжні помадки:
 - дві від Mary Kay серії True Dimensions у відтінках Color Me Coral та Wild About Pink
 - одна від Avon серії Невагомість у відтінку Honey Flower.

Нагадаю: це за три місяці :)
Найбільш продуктивною виявилась категорія Для волосся - тут я прикінчила абсолютно всі свої запаси. І тут же їх поповнила - про що почитаєте завтра :)

Щось сподобалось? Можливо, щось перехотілось? Можливо, у чомусь наші думки не співпадають?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.