вівторок, 25 липня 2017 р.

Коли змінюються пріоритети

Вітаннячка!

Як бачите, я трохи зникла з ефіру, рідко навідуюсь.
Чесно кажучи, після подорожей я змінилась.
Мені дуже цікаво було поділитися з вами фотографіями та враженнями. Сподіваюсь, вам було цікаво почитати і трішки побувати там зі мною.

Але змінились мої пріоритети. Про одну лиш косметику мені писати вже й нецікаво, хоча колись я створювала цей блог саме в такому напрямку.
Подорожі показали мені, наскільки багато прекрасного є у світі і наскільки дрібною частинкою є косметика для мене.

Зараз я в пошуку своєї гармонійності в тематиці і стилі блогу. Коли я йшла в гори, то й не думала, які наслідки будуть :)

А розкажіть мені, що ви робите, коли приходить криза жанру?
Чи шукаєте себе?
Чи шукаєте натхнення?
Чи переглядаєте свої пріоритети?

Сьогодні вам від мене трояндочка :)
Це кімнатна троянда, яка квітла мені вдома лише раз алим червоним, а потім я її висадила в грунт біля дому - і ось що зацвіло:
Have a nice day!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.