суботу, 10 грудня 2016 р.

Холодний FT-пілінг обличчя або Як я спробувала процедуру омолодження шкіри

Усі ми, юні леді, хочемо завжди виглядати молодими.
І сьогодні я розповім вам про один цікавий метод, який мені випала нагода спробувати на своїй шкурі :) собі.
Тексту буде багато, фото менше. Фото зроблені на телефон, оскільки ця тема у мене виявилась спонтанною.
Готові? Чаю собі заварили? Так от...

В одному чудовому салоні Імперія (у моєму рідному Житомирі), куди мене запросили, презентували лазер Fotona.
Спершу детально розповіли про кожну процедуру, яку можна робити за допомогою цього апарату. Були присутні лікарі-дерматологи і навіть лікар-гінеколог. Розклали брошурки:


Трішки про лазер і про технологію.
Словенська розробка. Більше 50 років на ринку послуг естетичної медицини, пластичної хірургії, гінекології.
Лазерна технологія FT (Fotona Technology) - це омолодження, лікування акне, епіляція волосся будь-якого кольору, лікування варикозу, видалення татуювань та перманентного макіяжу, видалення пігментації, шрамів, рубців, розтяжок, видалення судин, видалення бородавок, родимок, папілом і ще багато напрямків.

А потім я мала змогу випробувати власне дію лазеру на собі - вибрати процедуру.
Я вибирала щось нейтральне, аби на наступний день мати змогу піти на роботу не кольору благородного томату, тобто якесь поверхневе омолодження.
Лікарі вирішили, що мені для ознайомлення і для стану моєї шкіри чудово підійде холодний FT-пілінг.
Процедура має миттєво вирівняти поверхню шкіри і досягти ефекту "оксамитової шкіри". Дрібні зморшки мають зникнути, шкіра розгладитися.
Як сказала лікар, шкіра буде як після дуже-дуже гарного догляду.

Ок, надягайте мені шапочку і поїхали :)
А далі будуть вже мої власні відчуття і думки.
Лазер проходив поверхнею мого обличчя поколюючи, мов дрібнесенькими голочками. За ним одразу йшов дуйчик-охолоджувач. Супроводжував все це дійство звук, схожий на автоматні постріли.
Більше всього відчувалось над верхньою губою і на висках - найбільше поколювання.
Після процедури одразу протерли шкіру хлоргексидином і нанесли пантенол. Увібрався пантенол - прибрали залишки і відпустили мене додому.
Змочувати шкіру водою не рекомендується рівно одну добу.

Дійшовши до ресепшна, аби забрати свій одяг, я глянула у дзеркало - ну почервонівше злегка личко, трішки щипає. Але ж завтра я буду виглядати норм.
Дорогою додому мені довелося скинути шапку, бо вона "кусала" лоба. І вже трохи припікало.
Прийшла додому - ну і якось я чекала слабшої реакції:


Я нанесла пантенол - і аж зовсім не очікувала того, як моя шкіра почне пекти.
Заспокоїлась вона, шкіра. Я ще раз нанесла пантенол - і знову пече.
Давай я діставати своїх любих равликів, а точніше емульсію. Коли я нанесла на шкіру цю емульсію, то думала, що одночасно в мене втикнулися кілька десятків їжачків з тонюсінькими і гострющими голочками - емульсія зайшла туди, де проходив лазер.

День 1 після процедури. Планувалось, що я зможу йти на роботу. Видно, дівчата вирішили все ж зробити мені додатковий вихідний :)


Шкіра спухла і боліла, як то мене бджоли покусали. Пішли набряки.
Шкіра натягнута, важко навіть розмовляти (так що вибачте, що не посміхаюсь). І суха-суха.
Цілий день я дружила лише з двома засобами - все за порадою лікарів:


І ледь не кожну годину наносила пантенол маскою на все обличчя:


Кожного разу, як я його наносила, моя шкіра відгукувалась колючо-щипучем болем.
По обіді біль почав втихати, хоча дотики ще були неприємними. І аж під вечір шкіра припинила гостро реагувати на нанесення пантенолу.
На ніч нанесла равликову емульсію - шкіра поглинула її митєво. Поколювання були в області висків лише.

День 2 після процедури. Вже можна вмиватися водою, але я чогось не спішила :)
Я й далі протирала хлоргексидином. Пантенолом користувалась рідше, десь разів 2-3 за цілий день.


Я набула кольору засмаги, правда, плямами - акі благородний леопард :) ну хоч вже не томат :)
Шкіра дуже-дуже натягнута і суха. Проблематично навіть їсти - здавалося, що шкіра піде тріщинами.
Вже видно дрібне лущення. І на дотик відчутно шершавість.


По обіді підборіддя почало активніше лущитися. То вже хороша ознака, я так собі подумала.
До вечора я протирала періодично дисками з хлоргексидином і таким чином верхній шар спаленої шкіри злегка скочувався.
Увечері я вирішила дати шкірі зволоження - нанесла оливкову олійку у якості маски. Олія принесла незначне полегшення, проте швидко увібралась.
На ніч пантенол.

День 3 після процедури. Фото не буде, але ви собі уявіть всю ту "красу".
Шкіра активно почала лущитися і скочуватися за допомогою ватного диску з хлоргексидином.
Увечері я наважилась використати скраб-желе Мізон. Вигляд став кращим :) майже все відлущилось-скачалось. І на дотик шкіра гладесенька дуже.
Після цього нанесла багато гіалуронового кондиціонеру і равликову емульсію - аби зволожити пересушену шкіру.

Дні 4-7 після процедури.
Зранку 4го дня шкіра досить гладенька після скрабування. Проте до вечора пішла друга хвиля лущення, хоч і не так активно, як попереднього дня. Верхній шар шкіри знову став твердуватою маскою - що відчутно на дотик, ще відчувається перехід між спаленою шкірою і неспаленою.
Продовжується дрібнесеньке лущення.
Шкіра постійно злегка як то горить.
З 4го дня повернулась до свого звичайного щоденного догляду плюс більше зволоження.
З 5го дня почали з'являтися висипання. Несподівано.
На 7ий день спалена лазером шкіра повністю зійшла. Лишилось активно зволожувати оновлену і омолоджену.

Що я хочу сказати.
Період відновлення після процедури - мінімум 3 дні. Повного відновлення - не менше тижня. Тобто, треба планувати свій час на це.
Шкіра оновилась. Мімічні зморшки на лобі трішки зменшилися (хотілось би більше, звісно). Носогубні зморшки майже зникли (хоча я й так на них не нарікала, але приємно). Вирівнявся тон та рельєф. Шкіра дійсно як після гарного догляду. Але полізли чомусь висипання - відношу це до особливостей моєї шкіри.
Фото "до" я не встигла зробити, а "після" - з усіма тими "приємнощами"...
Догляд в період відновлення я розпланувала сама. Відмітила для себе, що для відновлення використовувала лише азіатів.
Декоративною косметикою під час відновлення я не користувалась взагалі.
Після такого пілінгу обов'язково юзати високий рівень спф (капітан очевидність, але все ж...).

А ще у мене з'явилось кілька планів на інші процедури :)

Дякую за надану можливість випробувати дію лазерної технології FT салону краси Імперія, м.Житомир. 

Чи готові ви на таку процедуру? Можливо, ви вже робили подібне?