неділю, 4 лютого 2018 р.

Порожнячки грудня та січня

Вітаннячка!

Поки не закінчився лютий :) поділюсь з вами враженнями від того, що у мене закінчилось за два місяці - грудень та січень.

Обличчя:
   Гель для шкіри навколо очей  Aquasource Total Eye Revitalizer від Biotherm - надзвичайно файний засіб, я вам скажу, прозорий густий гель з блакитними вкрапленнями, наноситься і вбирається приємно, має освіжаючий+охолоджуючий ефект, зранку пробуджує (головне - не в мороз ним користуватися :)). Маю ще кілька сашеток-пробників і надалі ще братиму їх, це вигідніше, ніж повну версію.
   Фітомаска Ефект миттєвої краси від Ірен Букур - дуже хороша масочка, шкіра після неї гладенька, пори чисті. Вже маю другу тубу :)
   Маска для обличчя інтенсивно поживна Masque Douceur від Academie - призначена для живлення дуже сухої шкіри. Я взяла її для шкіри після мигдалевого пілінгу за порадою косметолога. Можна було розділити на два рази, але я щось не додумалась і використала за раз. Підживила мою пошкоджену мигдалевою кислотою шкіру. Але я маю маску Експрес-живлення від Джерелії - і вона не гірша за Академі, але дешевша набагато.
   Ензимний пілінг Marine Algae від Ziaja - бюджетний засіб з м'якою дією, також маю вже другий тюбик.
   Пінка для вмивання Clearskin від Avon - брала для доньки, але як же самій не спробувати :) трохи сушить, не впевнена, що повторю.
   Тонік для обличчя Witch Hazel від Madre Labs - знаний продукт з айхербу :) Мені тонік підійшов, нарікань нема.
   Корегуючий крем Effaclar Duo від La Roche-Posay - я чомусь завжди дуже скептично ставилась до цього бренду, але цей засіб мені дуже сподобався, він допоміг мені усунути проблеми після мигдалевого пілінгу. Однозначно лайк і придивлюсь до інших продуктів Ля Рош.
   Косметична бадяга - люблю цей засіб у якості пілінгу для обличчя. Головне - не перетримати.

   Паста-пілінг Manuka Tree від Ziaja - я вже й не знаю, яка за рахунком туба :) люблю цей ексфоліант дуже. Взимку використовую менше.
   Ексфоліант-крем Чиста шкіра від Ірен Букур - просто неймовірний засіб, дуже ніжний та делікатний ексфоліант, я вже маю наступну тубу.
   Крем для шкіри навколо очей The green tea seed від Innisfree - крем надзвичайно поживний, густий і жирненький. Я спершу не прочитала назву і використала його на обличчя (якраз після сумнозвісного мигдалевого пілінгу) - то аж здивувалась, що за дивозасіб, дуже вже сподобався він мені. Повнорозмірний засіб коштує чимало насправді, а от в пробниках цілком можна брати.
   Крем Effaclar K від La Roche-Posay - легкий крем-гель, тільки він мені трохи був комедогенним.
   Крем Вершковий зволожувач від Джерелії - крем на вигляд дуже щільний, але він розподіляється дуже легко і вбирається швидко і приємно. Мені подобалось увечері наносити більше і дивитися, як шкіра все вбирає. Шкода, що зараз чомусь крем відсутні в каталозі.
   Маска для регенерації з екстрактом оливкового листя від Ziaja - взяла на пробу в поїздку в гори. Консистенція густа кремова. Особливого вау-ефекту я не помітила, хоча шкіра м'яка після неї. В дорогу зручно брати. Потрібно спробувати на морі ще, аби скласти повніше враження.
   Ампула з олійки Омега 3-6-9 від Academie - також взяла за порадою косметолога в гори - аби шкіра не страждала від холоду-морозу. Мені подобається шкіра після цієї олійки. Але я знову знайшла дешевший аналог - олія насіння шипшини (з айхербу).
   Омолоджуюча маска-ліфтинг від Вітэкс - ну гірше не зробила - і на тому дякую :)
   Альго-маска Ген молодості від Вітэкс - а от ця маска мене вразила насправді. Вона гарно заживлює дрібні неприємності, а шкіра після неї м'яка і приємна.

Волосся - тут все скромно:
   Шампунь для сухого волосся з екстрактом насіння льону від O`Herbal, Ельфа - не сильно милиться, добре промиває, але для мого волосся не вистачає силіконів :)
   Рідкий шовк для посічених кінчиків Aloe Vera від Dr. Sante, Ельфа - посічених кінчиків не маю, але освітлені пасма трохи сухуваті, а цей засіб - просто чудо для них. Обов'язково візьму ще, коли закінчу свої олійки.

   Бальзам Anti Hair Loss від Dr. Sante, Ельфа - подобаються мені ці засоби :) люблю їх всі, люблю міняти.
   Пробник шампуню від Bioearth - отримала в якомусь замовленні бонус, шампуньчик сподобався, ймовірно, спробую повну версію.
   Шампунь для тонкого і нормального волосся Магія гіалурону від Avon - брала для доньки, але сама теж спробувала. Мені підходять силіконисті засоби для волосся від Ейвон, доньці теж підійшло все. Волосся живе, блискуче.

Тіло - вийшло менше, ніж планувалось:
   Сіль для ванни з евкаліптом - сіль як сіль, завжди потрібна.
   Соляний зволожуючий скраб для тіла Tahiti від Salon Professional Spa Collection, Ельфа - надзвичайно сподобався засіб. Скраб як скраб - але при змиванні він емульгує в молочко, як гідрофільна олійка, і шкіра після нього бомбезна - м'яка, зволожена, відполірована.
   Піна для гоління Ultramint від Cool Man, Ельфа - чоловікові не сподобалась, а от мені дуже :) особливо приємна в спеку.
   Олія для масажу Мандарин і кориця від Fresh Juice, Ельфа - ароматна олійка, гарно підходить для масажу.
   Крем-мило Франжипані і драконів фрукт від Fresh Juice, Ельфа - просте, але хороше мило для всієї родини (звучить як в якійсь рекламі...).
   Пілінг для тіла Лемонграс і зелена кава від Fresh Juice, Ельфа - ніжний ексфоліатор для тіла, піниться. Але щось вони мені вже набридли.

   Скраб для тіла Антицелюлітний від Вітэкс - неоднозначний засіб. З меленою кавою, медом та олією апельсину - полірує шкіру класно, скраб шикарний. Але після нього потрібно наносити молочко/крем/баттер для тіла, бо я мала один раз халепу: баттер нанесла не на все тіло, оминула руки - шкіра рук від плечей і до кінцівок почервоніла і пекла як після кропиви. Змастила - все пройшло за півгодини.
   Крем-масло для тіла Caribbean Fruit від Fresh Juice, Ельфа - файні у них крем-батери, подобаються мені. Але не братиму :) бо знайшла крутіший :)
   Гель для гоління від Avon - засіб дуже цікавий :) він не перетворюється в піну на шкірі, лишається гелем. Я доюзала на ноги - і не зрозуміла його зовсім, мені незручний. Але чоловік попросив замовити ще - йому цей гель зручніший, ніж інші, і не потребує додаткового зволоження після змивання.
   Крем для рук з олією аргани від Dr. Sante, Ельфа - хороша ця серія кремів, я запаслась ще раз.
   Зубна паста від Ірен Букур - дуже варта уваги, мій син її облюбував і користується лише нею.
   Ополіскувач від Sensodyne - дуже некомфортний ополіскувач, не найгірший, але точно не візьму більше. Агресивний занадто, але толку від нього дуже мало.

Дякую усім, хто дочитав :)
Ще побачимось ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.