неділю, 14 січня 2018 р.

Чим мені запам'ятався 2017

Вітаннячка!

Рік виявився для мене насиченим взагалі і багатим на відкриття у світі краси 

Гідрофільна олійка - просто перевернула моє уявлення про очищення шкіри. Це якась магія :) ви згодні?

Гідролат - повернув мою віру в тоніки, а ще я зовсім прибрала із догляду термальну воду, оскільки гідролат дає мені більше. Люблю юзати його протягом дня на роботі, особливо влітку в спеку та взимку в опалювальний сезон.

Убтан - це просто мегавідкриття на рівні з гідрофілкою. Власне, це є третій етапом у вечірньому очищенні шкіри.

Балаяж і фарбування волосся загалом - за 30 років можна нарешті і спробувати повноцінно :)
Балаяж вимагає ретельнішого догляду і більше часу, ніж просто фарбоване волосся. Та і фарба на моєму волоссі чомусь тримається мало - дуже швидко змивається.
Але насправді я люблю свій рідний колір. Певно, повернусь до нефарбування взагалі.
І сюди додам ще свою довжину волосся нині - не стрижусь і воно собі росте, можна вже заплітати :) такої довжини у мене вже дааавненько не було - і мені це подобається. Хоча волосся товстеньке і важке :)

Гель-лак - я таки піддалась зважилась спробувати, ага. І визнаю - це геніально! Мої нігті не розслоюються від нього (правда, витоншуються, це інша проблема, але менша. Хоча, якщо ви знаєте, як цьому запобігти - буду вдячна за поради). Освоюю самостійно цю науку.

Процедура мікрострумів для обличчя - до неї я "йшла" майже рік. Процедура варта цілого окремого посту. І він обов'язково буде (як тільки я вилікую результати моєї "дружби" з деякими кислотами...). Попередньо скажу - недешево, але результат мене вразив.

Таки знайшла я під себе рідкий тональний засіб - основа-флюїд Meteorites Baby Glow від Guerlain. Лягає легко, проблеми не приховає, але шкіра невловимо перетворюється з ним; на собі не відчуваю і не бачу - що було найбільшою вимогою при виборі.

Такий злегка дослідницько-відкриттєвий рік для мене вийшов.
Гарного настрою і скоро побачимось!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.